Praznična voščilnica z washi trakci

 

Desna roka, leva roka -
kadar srečni sta,
lahko vse stvari,
lahko vse ljudi
objameta!

Desna noga, leva noga -
če veseli sta,
lahko vse steze,
lahko vse ceste
preplešeta!
(Neža Maurer/Desna, leva)

Danes je dan,
ko sta moja leva in desna roka tako zelo srečni,
da lahko objameta ves svet!
Desna in leva noga pa se pripravljat, 
da raziščeta ta svet - v najboljši družbi seveda!

Vem, da bo danes udoben in topel dan :)


Praznično udobje sem želela ujeti v mojo voščilnico -
kaj misliš, mi je uspelo?
Moje barve in washi trakci,
ki si jih je za zadnji julijski izziv na blogu
zaželela Tracy.
52 Christmas card Throwdown.



Tudi tebe vabim,
da prebrskaš svoje predale,
poiščeš kakšen washi trakec 
in z njim/njimi ustvariš praznično voščilnico.



V ustvarjanju ali brez pa ...
uživaj v vikendu,
naj bo udoben, topel in nasmejan, 
Majda




Komentarji

  1. Oh Mada, j'adore cette ambiance naturelle et élégante que tu lui as donné, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Love all of your different washi tapes that you used for your card. What a wonderful creation.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar