P kot ... počitnice, potepanje, potovanje, pot, poletje, prijateljice

 

Danes sem veter -
čez trate hitim,
travice majem,
metulje podim.

S cveta na cvetek
odnašam pozdrav -
regratu lučke
nazaj ne bom dal!

Drobna padalca
bom mravljam pripel -
še nje na potepanje
s sabo bom vzel.
(Neža Maurer/Danes sem veter)

Za mano je čudovito šolsko leto, pred mano pa se odstirajo počitnice 
in z njimi veliko pričakovanj.
Že danes vem, da se bodo nekatera uresničila, 
spet druga čakala na ... kdaj drugič, 
na pot pa mi bodo prišli trenutki, ljudje, poti, 
ki jih ne moreš načrtovati.
Komaj čakam!
Predvsem tisto očem in duši še skrito :)



V luči počitnic je nastala voščilnica, polna namigov,
kaj so prijateljice pripravile slavljenki ob njenem okroglem jubileju.
Potovanje v neznano.
P kot nov izziv v naši Veseli hiški.


Večino uporabljenega materiala na moji voščilnici je iz trgovinice 
ki je ponovno sponzor Vesele hiške. 
Na poličkah Andrejine trgovinice najdete res obilo dobrotic za ustvarjanje :)

Sama sem uporabila:


Andreja je pripravila tudi lepo nagrado za naključnega zmagovalca - 
kdo ve, morda boš to ravno ti ;)


Pogoj je, da sodeluješ s svojim izdelkom ter s komentarjem
 pod našo objavo izziva na blogu Vesela hiška.

ANDREJA HVALA RES IZ

ZA PODPORO VESELI HIŠKI SPET IN SPET!

Ustvarjalke Vesele hiške smo neizmerno uživale v igri z novimi izdelki
v želji, da vam predstavimo nekaj naših idej
ustvarjanja na črko P.


Pokukaj še k mojim sostanovalkam,
obilo ustvarjalnega navdiha so pričarale.



Upamo, da se nam v ustvarjanju pridružiš tudi ti :)

Objem,
Majda

Komentarji

  1. Fabulous easel card and I have these beautiful papers too, love all the fussy cut images.
    Carol x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar