Morska voščilnica za morsko deklico

 

Ne, nimam zdaj časa.
 Cel dan že počivam.
Se nič mi ne ljubi
in tega ne skrivam.
 
Prav nič me ne mika
 in nimam sploh volje.
Je tudi ne rabim,
brez nje mi je bolje.
 
Lahko pa, če vztrajaš,
napraviš kaj zame.
Blag čaj mi pripraviš,
daš vzglavnik pod rame.
(Feri Lainšček/Počivam)

Poznaš kakšen takšen dan?
Mislim, da bi si jih morali vsake toliko privoščiti - 
čas zase,
čas za počitek, čas za ... lenarjenje.


Prijateljica, ki ji je namenjena današnja morska voščilnica
 tega ne pozna - ves čas je v akciji,
ves čas skrbi za vse okrog sebe, majhno in veliko, 
za družino, prijatelje, znance, neznance ...


Čestitko do ji podarili njeni najdražji,
ki ji sporočajo, da je čudovita žena, mami in babica!
Takšna z odliko!


Njeno srce je res širno kot ... morje.
Zato za mojo morsko deklico čestitka,
ki ji bo z vsebino žepka pomagala ... lenariti!
Daleč, daleč stran, na jadrnici sredi odprtega morja :)





Prepričana sem, da bo uživala v svojem odklopu, 
nanj pa ne pozabi tudi ti!!!

Če ti ob tem dela družbo še kakšen kosmatinček pa je sploh lepo!
Jaz že vem!
Ti mahava na daljavo,



Naj in Majda 

Čestitko dodajam v:
galerijo Najlepšega para: srček iz kompleta Kupon za srečo, Zate, vse najboljše
CRAFT-alnico - morska voščilnica
Papirčkarice - dopust

Komentarji

  1. Uau, kako krasna je! Kar odpelje me v spominih en mesec nazaj, na prostrane plaže...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito morsko voščilnico si izdelala. Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa morska voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, lepe morske voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar