Na blogu 52 CCT je toplo



Sredi zelene trate
raste zeleno drevo.
Na njem zame in zate
mile ptice pojo.

Če jih nisi čul včeraj,
jih poslušaj nocoj.
Danes in jutri in zmeraj
njihov ščebet bo tvoj.

Jaz sem ga slišal davno,
ti ga poslušaj zdaj.
V njem je zapeto glavno,
važno na vekomaj:

da si majhen kot mravlja
in velik kot ocena
in da v tebi proslavlja
sonce svoj rojstni dan.
(Tone Pavček/Ptice)

Tudi danes so me tako lepo prebudile ptice.
Čeprav se sonce še ni prikazalo, postane toplo pri duši,
za zunanji mraz pa poskrbi naša krušna peč.



Tudi zate sem poskrbela in kamin dodala na praznično voščilnico :)

Na blogu
je namreč tokratni izziv



Gostiteljica marčevskih izzivov je Andreja.



S pomočjo moje steklene krogle ti želim topel in nasmejan vikend, 
Majda



Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para: Srečno novo leto 3



 

Komentarji

Objavite komentar