Tople sončne barve na prazničnih voščilnicah


Kdo je rumena budilka,
ki brez zvonca zbudi dan,
posije na gričke in čričke,
na regrat in zlat tulipan?

»Sonce!« zasmeje se Jan,
se smejeta Milka in Tilka.
»Sonce je taka budilka,
da dan se zbudi nasmejan!«
(Bina Štampe Žmavc/Zlata uganka)

Sonce je zame budilka,
ki polepša tudi zimski dan!
Priznam, lepo bi bilo,
če bi se sončevi žarki zableščali preko snežne beline,
a dovolj je že, da preženejo sivino.



Če tudi ti uživaš v toplih sončnih barvah si na pravem mestu.
Andreja je za januarski barvni izziv namreč izbrala 
rumeno, oranžno in rdečo barvno kombinacijo.



Če je v moji objavi zate ni dovolj,
hitro skoči na blog
kjer je teh barv v izobilju.


Pri meni sta nastali dve in nisem se mogla odločiti, 
katera mi je ljubša, zato s tabo delim obe.


Najprej sem s pomočjo embosirne srajčke izdelala 
osnovno ploskev - izbrala sem vzorec pletiva,
ki naj greje v mrzlih zimskih dneh.


Sledilo je izrezovanje Tininih paketkov, lepljenje, senčenje, 
sestavljanje in podlaganje s 3D blazinicami,
končala pa sem z bleščečim pisalom - verjemi,
voščilnici sta zeloooo bleščeči,
le da mi lesketanja ni uspelo ujeti v fotografijo.

Sem te že navdušila,
da se nam pridružiš v izzivu?
Sama sem se med ustvarjanjem zelo zabavala :)



Ob zaključku objave pa še moja zahvala -
hvala vsem, ki ste v naš domek poslali praznično voščilnico.


Kot vsako leto, krasijo moj ustvarjalni kotiček 
in rišejo nasmeh na mojem obrazu - hvala iz srca,
Majda

Voščilnici dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotnik s šivi, darila, veliko praznično voščilo

Komentarji

  1. oh Majda, que c'est réussi, un très bel ensemble de cadeaux, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majda, čudovite so tvoje praznične voščilnice, polne sonca in sreče :-)) Krasno si uporabila moje barve ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Zares sončni sta tvoji prekrasni voščilnici. Na obraz so mi narisali nasmeh.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko toplih darilc je na tvoji voščilnici. Zelo dobro ustvarjeni po barvni lestvici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar