Prvi praznični izziv na blogu 52 CCT - skica


Me poznaš?
Topla odeja sem
za nežno ozimino,
nagajiva kepa
za tvoje gibke dlani,
voljna steza za smuči,
zvezdica sem,
ki na trepalnicah ti obvisi.

Najlepši sem,
kadar me sonce obseva.
Takrat ves zažarim
in si želim,
da bi me videli vsi,
da bi vedeli,
kako čudovito je biti sneg,
čeprav samo do pomladi živi.
(Neža Maurer/Sneg pripoveduje)

Tako lepo bi se bilo sprehoditi skozi belino,
občutiti nežne snežinke na obrazu, dlaneh ...


Morda jih uspe priklicati moja prva 
praznična voščilnica v letu 2024 :)

Izdelala sem jo po skici,
ki jo je za blog
oblikovala Andreja.



Naj sneži,
si želimo z mojimi malčki palčki.



Pa ti?

Morda nam sneg uspe priklicati skupaj :)

Naj snež!

Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - V gozdu, Prazniki na vrvici



Komentarji

  1. oh mais quelle finesse Majda, une adorable création, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Krasno si sledila moji skici ❤️ Všečna bunkica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, You have created a lovely card. Such a serene scene, the deer behind the evergreens. We probably won't get snow here in S.C. USA...but I join you in wishing for it! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar