Praznična voščilnica z venčkom

Oj to je sončen, krasen dan,
kot ni bil še nikdár;
nikdár takó veselo še
sijal ni sonca žar...

Ne, to je noč, viharna noč,
ves svet grozí temán;
le v srcu mojem dan žarí,
ljubezni jasen dan.
(Ivan Cankar/Sreča)


Končno!!!!
Sneg vsenaokrog in vikend,
ki ponuja škripajoče korake skozi belino :)

Pogled na moj najljubši kotiček včeraj ...

Včeraj sva s sodelavko palčke malčke odpeljali na sneg takoj po malici -
prvi smo s koraki okrasili belo poljano,
s pomočjo prijaznih kuharic pa izdelali snežaka.
Ena sama sreča na kvadrat!

Kot veš, pa je zame sreča tudi papirčkanje.
Andreja nam je tokrat pripravila izziv z venčkom.


Na blogu 
najdeš obilo idej za ustvarjanje.


Sama sem za osnovo uporabila embosirno srajčko,
nanjo pa dodala izrezan venček, zelenje ter božične zvezde.


Zdaj pa s tabo delim še moj jutranji...


 ... in trenutni razgled iz naše hiške :)



Uživaj v svojem veselju,
moje veselje ta vikend je ... SNEG!
Ti maham v dolino, 
Majda


 

Komentarji

  1. Jaaaaa, končno sneg, prelepo, kot tudi tvoj venček...

    OdgovoriIzbriši
  2. que c'est joli Majda, si élégant, splendide couronne, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Majda, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen venček si ustvarila ❤️
    In lepo zimsko idilo imate .-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Krasen venček. Mislim, da smo bili tokrat snega veseli mali in veliki. hihihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za te slike s prekrasno zimsko idilo 🥰 Venček na tvoji voščilnici je pa itak....prečudovit!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar