Pravljična hiška v zasneženem gozdu

          

Brez konca padaš, drobni sneg,
na tihi gozd in na poljano,
nekje kraguljčki, hitri beg,
spet molk za mano in pred mano.

Kaj moč mi, čas, kaj si mi dan?
Kar bilo - kot v sneg zakopano!
Kar bode - kot ta tiha plan
brez konca širi se pred mano.
(Josip Murn - Aleksandrov/Sneg)

Sneg je prekril našo hiško in vsenaokrog veje ... tišina.
Molk za mano in pred mano, ki ga le tu in tam za hip zmotijo stopinje drobne srnice.
Snežinke se sprijemajo in pletejo pletivo kot drobna čipka.
Moja želja - naj se uresniči še to leto,
za praznike bi bilo popolno!


Ustvarjanje s Tinino novo kolekcijo je bilo nekaj posebnega, 
trenutki, ko obstaja le ustvarjanje in dan trenutek, 
trenutek za njim, naslednji ... 
ko zaključiš pa se čudiš, kdaj je minilo toliko časa?!



V začetku ustvarjanja sem vedela, da želim dodati krog iz pavs papirja, 
postavitev izrezanih delčkov pa temelji na novembrski skici bloga


Srečno, za tisto srečo,
ki nekje čaka nate,

Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - V gozdu, Srečno in srčno

Komentarji

  1. quelle amour Majda, elle est splendide et adorable, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa mi je le uspelo priklikati se do možnosti komentiranja! :-) Čudovito si ustvarjala, tvoj zapis pa pogreje srce. Topel objem k tebi. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. I love this little winter scene Majda - it fits the sketch perfectly. Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pretty little scene - love that little gingerbread house!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar