Mašin popotovalni dnevnik

 

Kam letimo? Za devet gora.
Tam se vse začne in vse konča.
Če po svoje znamo poletet',
o, kako si širimo ta svet.

Naj nas nese, kakor kaže nos.
Naj smo vsemu, kar godi se, kos.
Naj na poti vsak od nas spozna:
dobrega je vendar več kot zla.
(Anja Štefan/Želja)

Moji dve medvedki sebi in meni širita ta svet.
Učita me, kako lepo je, če znamo ... po svoje poletet'!


Podobne želje pa ima tudi moja nečakinja, 
tako zelo jo mika svet.
Zato sem zanjo ob njenem 18. rojstnem dnevu izdelala popotovalni dnevnik.


V njem lahko načrtuje in nato shranjuje spomine.


Strani je veliko, preveč, da bi jih s tabo delila posamezne.


Da jih vsaj malce začutiš, sem jih združila v kolaž.
Žal se slabo vidijo :(


Na zadnji stranici pa sem s pomočjo Tinine rezalne šablone 3 D učinek izdelala žepek, ki se lahko zelooooo raztegne.
v njem bo lahko Maša shranjevala prihranke za svoja potepanja ;)



Edino nemogoče potovanje je tisto, ki ga nikoli ne začneš!
Se strinjaš?

Majda

Popotovalni dnevnik dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Učinek 3D ter ter okrašeni pravokotniki - z enim sem izrezala odprtino potiskanega papirja za prvo stranico





Komentarji

  1. Such wonderful pages in this travel journal, lots of great details! Thank you so much for joining us at Allsorts challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a fantastic project such amazing detail thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    OdgovoriIzbriši
  3. Marvelous travel journal! Love the idea and all the great tickets and pockets. Thank you for sharing with us at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši
  4. A really inspiring travel journal, lovely to see you at Allsorts, many thanks for joining us.

    B x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar