Kraft, črno bele praznične voščilnice na blogu 52 CCT

December tiktaka,
z njim leto odkoraka.
Po snežni poti
gre novemu naproti.

December tiktaka.
Matej ob oknu čaka
v pikasti pižami,
z velikimi željami,
dedka, ki na rami
nosi nam darila
in srčna voščila.
(Zvezdana Majhen/December tiktaka)  




Upam, da bo prepoznal Božička, to leto se je namreč 
oblekel v malce drugačno barvno kombinacijo,
meni veliko ljubšo, kot je rdeče bela.
Božičku sem ovratnik izrezala ročno, ga okrasila s šivi, ostale dodatke pa sem "zašila" s pomočjo sukanca, šivank in rezalnih šablon.


Kraft, črno belo barvno kombinacijo je za barvni izziv na blogu 
izbrala Gill.




Kateri dobri mož pa je tebi najbolj pri srcu?

Objem, Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - gumbki
Malo šolo prazničnega ustvarjanja 11. sezona - izrez iz filca
Craft-alnica - Božiček


Komentarji

  1. oh la la Majda, c'est très original et diffèrent, très belle idée, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, Such great detailing with needle and thread. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je to zelo ljubko in simpatično. Vintage božiček :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, koliko topline in ljubkosti...prelepa je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, všeč mi je tale božičkova obleka :-)) Krasne barve!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo! Dobra ideja za Božička. Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Marica

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh Majda - your card really made me smile - what a great idea! It fits perfectly with the colour challenge. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen Božičkov plašček. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z Božičkom na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar