Acetatna folija na voščilnici

 

 

Le pogumno, le za mano,
kmalu bomo našli hrano,
ne le hrano, boljši svet,
kjer nam lažje bo živet’.
 
Tu je čuden red v veljavi,
ni več dober, ni več pravi,
ni pravičen, jasen, čist,
vse poganja le korist.
 
In zato po dolgi poti
gremo sončecu naproti.
Glejte, koliko nas je!
prej ko slej nam že uspe.
(Anja štefan/
Le pogumno, le za mano)

Kadar se kaj zatakne, kadar me kaj skrbi,
mi je v pomoč pesmica Anje Štefan 
Le pogumno, le za mano :)



Tokrat skrb ni bila velika,
a vseeno je kar nekaj časa trajalo, 
da mi je bil všeč moj odgovor na nov izziv bloga 


Andreja je za zadnji februarski izziv izbrala acetatno folijo -
dodati jo moramo na praznično voščilnico.


Pred časom sem kot nagrado na nekem izzivu 
prejela tagce iz acetatne folije.


Odločila sem se, da uporabim tri.


Na srednjem tagcu je pingvinček, ko še ne sneži,
s pomočjo ostalih dveh tagcov pa ga lahko pošteno zasnežim.


Uporabila sem drugega izmed treh pingvinčkov,
ki sem jih pobarvala prejšnji teden.
Se še spomniš prvega?


Iz ostankov materiala za prvi dve voščilnici 
sem izdelala sceno za tretjega pingvinčka :)



Naj sneži, ...
tudi če zato po malce daljši poti
gremo sončecu naproti.
Glejte, koliko nas je!
prej ko slej nam že uspe.

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Srečno, zasnežena pokrajina, Veliko sreče
The Holly and Ivy - ag Christmas
Peace on Earth - mood board/ag christmas
The Four Seasons - ag winter
Jingle Bells - acetate
C.R.A.F.T. - Christmas


Komentarji

  1. oh Majda, que c'est chou et charmant, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Three adorably cute cute penguin cards!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth and Four Seasons!
    Diane POE and FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Triple B} NEW March 3rd
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda... love those acetate tags...what fun!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ustvarjanje! Ideja s tremi prozornimi tagci skupaj pa gre na mojo "to-do" listo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pesmica ti da misliti. Voščilnice pa so krasne. <3 Zamisel s tremi tagci je top. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. All are darling cards. I really love the one with the acrylic tag, great idea! Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Your card is so pretty, such a great design and loving that penguin! Smiles, kathy

    OdgovoriIzbriši
  8. The snowy acetate tag is so fun ... so very glad you shared you're *CLEAR* Christmas with us at Jingle Belles.

    OdgovoriIzbriši
  9. LOVE those awesome acrylic tags and the way you've divided the embellies into layers! So clever and beautiful! So happy you could join our CLEAR Christmas fun at Jingle Belles!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako dobro si izzivala, da sva obe pristali na piedestalu pri Jingle belles.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar