Spodbudnice za poseben dan

 To je poseben dan!

Mame dobro očohajo kožuhe malih medvedkov. 
Medvedki morajo biti lepi na prvi šolski dan.
Očetje pomagajo zložiti medvedje knjige in zvezke v torbico.
 Pomagati hočejo medvedkom nadeti torbo na ramena. 
A mali medvedki zabrundajo: "Ne, ne, saj bomo sami!"
Odprejo se vrata šole, sprejme jih učiteljica medvedka. 
Tako velike šape ima, da lahko objame vse male medvedke.
In mame medvedke imajo solzne oči in očetje se delajo, kot da nič ni.
(Majda Koren/Ko gredo medvedki prvič v šolo)

In tudi dan pred tem ... je poseben dan!
Prav zdajle, ta hip si predstavljam majhne in velike, 
učence in dijake, starše in učitelje, vzgojitelje, 
ki so z mislimi že tako zelo v jutrišnjem dnevu.

Srčne želje sem ujela v različne izdelke.


Spodbudnici za prvošolki,
ki obožujeta ...

... samoroge :)



Knjižna kazala za prvošolce, 
ki mi bodo delali družbo v tem šolskem letu. 
komaj čakam, da jih spoznam.


Za prvošolke ...



in za prvošolce.


Za sodelavke prvošolke, 
ki bodo z mano "visele" in se držale v tem šolskem letu.
sem izdelala škatlice, v katerih sem jim podarila različna semena.
Naj iz vsakega zrna zraste le dobro :)


Knjižna kazala za prostovoljce, 
ki so tudi med počitnicami poskrbeli,
da starostniki v našem domu upokojencev 
praznujejo z nasmehom na ustih.


Včasih so čudeži
samo dobro ljudje s prijaznimi srci!


Naj nam jih bo dano v tem šolskem letu srečati čim več!


Majda

Spodbudnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - knjižno kazalo, srčki
Papirnati kotiček - nekaj osvežilnega

Komentarji

  1. Draga moja Majda...sploh ne vem kaj naj rečem razen da grem nazaj k tebi v prvi razred ;)! Za tvoje posebne "prvarčke" si pripravila fantastično darilce ob sprejemu v šolske klopi. O tem kakšno vzpodbudo/motivacijo bodo dobile sodelavke raje en izgubljam besed. Kar pa se tiče prostovoljcev - kapo dol in moj poklon! Naj bo jutrišnji dan tudi zate poseben, poln toplih objemov in velikih učkov radovednim prvošolčkov :).

    OdgovoriIzbriši
  2. What beautiful and thoughtful gifts yo have prepared for your new class and your work colleagues and for the volunteers at the retirement home. You have an enormous heart!

    OdgovoriIzbriši
  3. P.S. Thanks for sharing with us at 613 The Avenue Create! Hope to see you on the front porch again soon,
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooj, ob takšni učiteljici bi pa tudi jaz šla nazaj v šolo:)! Krasni izdelki, vsi po vrsti! In tudi pri nas je danes en tak mini praznik, saj imamo tudi mi prvošolko:)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si ustvarjala na šolsko temo. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Majda, zelo lepe voščilnice na temo "šola" si naredila :-)) Še bolj carska pa so vsa knjižna kazala ... kako zelo so jih bili otroci veseli!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga tršica Majda, ti si ena najbolj prijaznih tršic, ki jih jaz poznam in vem, da si naredila cel kup veselja svojim malim učencen. Naj vam leto krasno steče. Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar