Poletje v Veseli hiški

Svet je bosopet.
Cel ducat bosih nožic
cedi za sabo
sladko, čokoladno sled.

Sonce liže sladoled.
(Bina Štampe Žmavc/Sladoledno sonce)

Morda mojega najljubšega,
z okusom manga?

Mango in mango sta zavladala mojemu ustvarjalnemu in ... kuharskemu kotičku.

Najprej papirčkanje ...

Sponzor meseca julija je ponovno Marina iz trgovinice 


 
Ustvarjalkam Vesele hiške je poslala ... sadjevčke ;)
K meni je pripotoval mango in sladke misli.



Ker se je ravno zaključevalo šolsko leto sem izdelala spodbudnico v želji, 
da bodo počitnice čim bolj sladke, 
ob tem pa uporabila še nekaj drugih ustvarjalnih dobrot iz Marinine trgovinice.

Tudi njene ljubke papirčke, ki se tako lepo sestavljajo,
 da sem jih kar dodajala in dodajala ;)

Kako sem se lotila spodbudnice?
Za ozadje sem na osnovo najprej nekajkrat odtisnila besedo objem,
nato pa na akvarelni papir odtisnila veje in oba manga. 
Da se manga smehljata drug drugemu sem dosegla s "stamp kissing" tehniko (če tehnike ne poznaš, več o njej izveš TU :)
Vse sem izrezala s škarjami, nalepila s pomočjo 3D blazinic in dvakrat dodala objem izrezan s pomočjo strojčka in rezalnih šablon.
Sledila je igra s potiskanimi papirčki.

Veliko zabave,
zato 
Marina hvala iz

Vesela novica zate - naključni zmagovalec bo prejel čudovito nagrado,
ki jo je pripravila Marina.

Seveda, če v Veselo hiško dodaš svojo mojstrovino na temo: 

Lahko pa v njeno izvirno trgovinico skočiš kar tako, 
prepričana sem, da vsakdo najde nekaj zase :)


Ob zaključku objave pa dolgujem še...
ustvarjanje v kuhinji, 
moje brbončice so namreč zahtevale njami osvežilno solato z mangom.
Recept zanjo najdeš na blogu naše potepinske medvedke ;)
Tu pa je tudi razlog za zamudo.
Verjameš, da so za mojo zamudo kriva "zidarska dela", 
kot je v prvi julijski objavi zapisala Veana?
Seveda ne - pri nas ni nobene obnove, pri nas, kot v pesmici Bine Štampe Žmavc 
ducat bosih nog drobi naokrog.
Končno imam pod strehe na kupu vse tri moje medvedke in še enega posvojenega :-)

Tako so moje minute previdno odmerjene in usmerjene,
je treba napolniti srčne rezervarje za nazaj in za naprej :)

Vsa nasmejana ti pošiljam velik objem,
Majda
 
Voščilnico dodajam:
v galerijo Najlepšega para - Sladko sadje
TTCR - ag
Dream Valley - all occasions
We Love stamping - hot sunny colours
Crafthazelnut's Patterned Papers - ag with  patterned Papers




Komentarji

  1. So cute and fun. Thanks for joining us atavenue613-blog.com. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni Cuttino, 613 Avenue Create , DT Coordinator
    613 Avenue Create ,Challenge Blog
    chasingthedream,My Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Hele leuke kaart.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    OdgovoriIzbriši
  3. Such cute stamping. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at We Love Stamping.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    OdgovoriIzbriši
  4. A bright and sunny card with a fun element as well, many thanks for sharing your pretty card with us at We Love Stamping challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful. Thanks for sharing at Let's Craft and Create.

    OdgovoriIzbriši
  6. So cute.
    Thanks for sharing it at 2Sistersontehblog.
    Nicolette DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Congratulations! You were selected as a TOP ROCKER for the week of July 10 - 15, 2022 at
    613 Avenue Create ! Please stop by our blog and grab your badge
    The Design Team

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar