Z morsko voščilnico gostujem na blogu Scrapping4fun

 

Poletje si natika
slamnik jeseni.
Še se me z drobno
školjko dotika,
a vem, da odhaja,
kot blisk, brez zamika.
Brez čarovnika
in čarobnga trika -
na koncu počitnic
je šola in pika.
(Bina Štampe Žmavc/Pika na počitnice)

Letni časi ...
v mojem življenju so v zadnjem času čisto pomešani!
Danes se v Avstraliji začenja zima, pri nas še vedno pomlad,
a pomlad je ta hip občutena kot ... poletje!



Sky above, sand below, peace within!

Naj ti zaupam ...
nestrpno čakam poletje!

V pričakovanju nje sem izdelala voščilnico ... ZANJO!
Prijateljico, ki ima tako zelo rada ... poletje!
Tako zelo, da si je s svojo razširjeno družinico pričarala morsko suito!
Skupno BEACH HOUSE!

Rojstnodnevnica kot nalašč za nov izziv 
Ocean/Water na blogu Scrapping4fun,
kamor so me povabili kot gostjo junijskega izziva.


Med ustvarjanjem pa sem naletela na skico 

ki me je čisto prevzela.



Poleg skice sem uporabila še nekaj svojih nepogrešljivih pomočnikov :)
Jih prepoznaš???


Vem, da si jih :)

Moje povabilo:
preizkusi se v novemu izzivu Scrapping4fun tudi TI!¨



Majda

Voščilnico dodajam:
Najlepši par: Amerikanka 2

Komentarji

  1. Congrats on your GDT spot and fabulous card,great papers and love the sea themed embellishments
    Carol x

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooh! The strips are nautical papers are gorgeous! I love the embellishments you chose. Thank you so much for sharing your beautiful creation with us at Sketch Saturday.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar