Nova skica na blogu 52 CCT

 

Do cofa na kapi in čez
mi je čudne, predolge zime.
Nobena rima, ki nase kaj da,
se nanjo ne prime.

Naj že enkrat pride pomlad
ali še raje poletje.
Grel se bom kot močerad,
zamrznjen celo stoletje.
(Bina Štampe Žmavc/Zima, ki se ne rima)

Čeprav se je meteorološka pomlad že najavila, 
so jutranje temperature še čisto zimske...
Mene mraz ne moti, pomlad in poletje me mikata iz čisto drugačnih razlogov ...
Čakam namreč na posebno srečanje, 
če sem natančna, nanj čakam že skoraj tri leta!


Čez hribe in doline, čez gozdove in vasi 
moj Božiček hiti uresničevati posebne želje ... upam, da tudi mojo! 


Po zgornji skici navdihnjeno praznično voščilnico sem izdelala 
za prvi izziv meseca marca na blogu 52 Christmas Card Throwdown. 
Avtorica skice je Lucinda.



Medtem, ko bereš mojo objavo, 
ti maham iz toplih krajev -
sem se odločila ujeti sonce v svojo dlan.

  Objem, 

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - rezalna šablona Vesele praznike




Komentarji

  1. Very pretty card! I love all the different die cuts you added and how you interpreted the sketch. Enjoy your holiday!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si izkoristila skico za zimsko pokrajino

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card - I love your soft, pretty background, and the hills and die cuts make a wonderful Winter scene.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar