Na blogu 52 CCT šivamo

Delaj, kar imaš rad,
in uspeh bo sledil.
(Howard Behar)


To pa ni težko - rada ustvarjam in rada šivam, 
čeprav - priznam, 
sem šivanje zelo zanemarila prav zaradi ustvarjanja.
Za nov izziv na blogu 52 Christmas Card Throwdown pa sem lahko združila oboje.


Najbrž že veš, kako se imenuje nov izziv?!
Pravi šivi!
To je zadnji januarski izziv, pripravila 
ga je Andreja,
gostiteljica meseca januarja.


Sama sem kot osnovo uporabila rezalno šablono Najlepšega para Sreča, 
pobarvala moje najljubše pravljične junake medvedka, lisičko in angelčka 
ter prvič preizkusila nove rezalne šablone Vstopnica.
Za piko na i še potiskani papirčki Najlepšega para
in nastale so tri praznične ter ena ... vsestransko uporabna voščilnica.



Obilo sreče v teh posebnih časih 
pa želim tudi tebi in tebi in tebi in ...
vsem nam,
Majda



Praznične voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - vstopnica, potiskan papir Topla jesen in Veseli prazniki, štampiljka in rezalna šablona lisičke iz kompleta Jesen, komplet Veliko sreče, štampiljko in rezalno šablono iz kompleta Angel, Obilo iz kompleta Voščila za vse priložnosti, štampiljke in rezalne šablone Medvedja prijatelja,romantični pravokotnik pravokotnik s šivi in srčki 
Najlepši par Galerija pomlad 2022  - Vstopnica


Komentarji

  1. Aha, to ste si tokrat izmislile. Šivanje je tudi pri meni rahlo zamrla tehnika. Morda pa si me vzpodbudila s svojimi lepoticami. Celo enako šablono imam. Bom videla, ampak tvoje so super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako so lepe! In spet jih je nastal lep šopek!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zbirka. Domiselne in lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, kako lepo je priti k tebi na obisk in videti tako domisleno uporabljen napis. Fantastično si se poigrala z Andrejinim tehničnim izzivom - me veseli da gostujem v tako prijetni družbi :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo simpatične voščilnice. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Your cards with the stitched words are beautiful. And I love the little fox and the polar bear :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoje šivanje :-)) Čudovita praznična voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si se znašla s šivanimi napisi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Majda...kako so mi čudovite...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar