Moj prvi album



Alpinisti plezajo
na(tri)glave
okamenelih 
velikanov ...

Mene vabijo
VIŠAVE
ograj, zidov
in toboganov.

Zanima me 
RAZGLED
drugačna 
perspektiva.

Če nisem 
še velika,
nisem 
sama kriva.
(Barbara Gregorič Gorenc/Odskočnice)

Ob novem izzivu sem se tudi sama počutila tako - 
nove višave, drugačne  perspektive... 

Tudi njo, dekle, 
ki si je zaželela album za darilo mamici ob okroglem rojstnem dnevu, 
vabijo višave, plezanje na okamenele velikane ...
Je že velika, v več pogledih, vsakodnevno pa se ukvarja z majhnimi, 
zato vem, da bo otroka v sebi vedno skrbno negovala.

Vedela sem, da gre za velik projekt , 
kako zelo velik je, pa se je izkazalo šele med njegovo izdelavo. 
Fotografije sem uredila sama s pomočjo interneta. Za enoten videz sem jih postarala, osenčila, poenotila barve in izbrala velikost, 
ki je ustrezala izrezom in albumu samem.
Za objavo  so nekatere fotografije dodatno zasenčene ...


Toplo vabljeni na sprehod skozi album podarjen s srcem ...







Žepek za knjižno kazalo ...



Moja ročno narejena čokolada lucifer :-)))



Prostor za hvaležne misli ...


Kot bi popotovali skozi čas, kajne?! 
Od prvih korakov, prvih vezi do danes. 
Med izdelavo sem občutila njihovo srčno družinsko povezanost 
in tudi sama tako zelo uživala v pričakovanju, kakšen bo odziv, 
ko bo darilo predano.
Ure in ure, ki sem jih preživela v njihovi družbi med nastajanjem albuma 
so bile povrnjene ob predaji darila :)

Bi pa album ne bil kot je, če mi ne bi na pomoč priskočila Andreja s svojimi/Tininimi orhidejami, ki se jih ne da več kupiti. Prosila sem jo za nekaj izrezov, pa mi je poslala kar oboje - štampiljke in šablone ...
Hvala draga Andreja iz srca!


In naj tudi tebi in tebi in tebi zašepetam, kot sem odtisnila na knjižnem kazalu - čudovita SI, povej si to spet in spet, pa bo še lepši tvoj svet :-)

Majda

Album dodajam v:
galerijo galerijo Najlepšega para tokrat ne bom naštevala vseh Tininih izdelkov, ki sem jih uporabila, bi imela preveč dela ;-
TTCR - ag
613 Avenue - ag
Die Cut Diva's - anything but a card
DL.ART - ag






Komentarji

  1. Svetovno! Album je res dodelan ima rdečo črto in osebno noto - verjamem da je bila prejemnica ganjena do solz! Ti si pa lahko zelo ponosna nase in na vsako minuto, ki si jo prabila za tole mojstrovino :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen album!!! Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, čudovit je! Kako lepo si vse uskladila... Verjamem, da je šlo kar nekaj ur za ta projekt!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, to pa je projekt in pol. Krasen je in celo s fotografijami. Res si niti ne znamo predstavljati vsega truda, idej in razglabljanja ob takem projektu, dokler se ga ne lotimo. Kapo dol.

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjamem, da ti je album vzel veliko časa in truda. Hkrati pa ti dal ogromno. Enkratno si uskladila fotografije, dodatke in misli ter v album dala sebe, svoje znanje, izkušnje ter ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wawww.Majda,tole je pa prava mojstrovina.Tako lepo in natančno narejen album z vsemi dodatki,ki ga še polepšajo.Sama sem naredila že kar nekaj albumov in vem,dda zahtevajo veliko časa in preciznosti.Tebi je uspelo v nulo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Majdica, ob tem projektu sem ostala brez besed s solzami v očeh. Čudovita si in to se odraža prav na vsakem tvojem izdelku, vsakem osebnem stiku. Čestitke ... nadaljujem v osebnem sporočilu:),Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Ob občudovanju prelepega izdelka sem tudi sama potovala skozi čas. Čudovito si sestavila album. Gospa ga bo z užitkom vzela v roke - spet in spet. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beutiful album you made - with love and care. The recipients must be forever in your debt for such a lovely work of art, encapsulating so much family history.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful. Thanks for joining us at Always Happy Birthday.

    OdgovoriIzbriši
  11. What a wonderful album. Beautiful papers and wonderful photos. So well done and elegant. What a great project. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  12. vau, prava mojstrovina, tako lepe barve in vsi ti detajli ... krasno, prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous album - the pages are just stunning.
    Glad you dropped by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    OdgovoriIzbriši
  14. A fab creation. Thank you for sharing at Craftyhazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen album, z vsemi detajli. Poplačane so urice, ki si jih prebila ob izdelavi.
    Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantastičen album, krasno si ga okrasila in povezala v usklajeno celoto.

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga moja. Beseda HVALA je premalo za ta unikat. Lepšega darila še nisem dala od sebe. In ko sem prvič dobila idejo o tem, si niti v sanjah nisem predstavljala, da lahko izpade tako prfektno. HVALA IZ ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Karmen - ni težko ustvariti srčne izdelek ko začutiš pravo predanost, povezanost, ljubezen, ki si jih v svojih želja izrazila TI! S tvojo željo sem zrasla tudi sama, izdelala svoj prvi rojstnodnevni album in uživala v vsakem trenutku!
      Naj vaša povezanost traja in traja, Majda

      Izbriši

Objavite komentar