V pričakovanju pomladi ...


Nežno, svetlo tik - tok - tak
v zraku poje moj korak ...

Rahlo stopam po gredicah
in povprašam po cveticah.
Rahlo grem čez senožeti,
rušo čutim zadrhteti.
Rahlo sipljem se v grmiče
tik - tok - tak budim brstiče.
Rahlo trkam v siva vrata,
že so vrata kakor trata:
polna rožic, klepetanja
in prerivanja, smejanja.
Nežno, svetlo tik - tok -tak
v zraku poje moj korak ...

(Neža Maurer)


Včeraj mi je v roke prišla nova knjiga meni tako ljube pesnice 
Neže Maurer z naslovom 
 nekaj zelo zelo lepega  

Tako zelo zelo lepa je knjiga že na prvi pogled, ko pa jo odpreš si očaran in začaran tudi zaradi nepopisno čarobnih ilustracij Barbare Ogrič Markež.  
 In pesmi - toliko jih je, ki jih še ni uzrlo moje oko in jim ni prisluhnilo moje srce ... Knjiga, ki bo povzročala še veliko pravljičnih trenutkov med prebiranjem, odprla toliko novih poti,  povzročala časovne preskoke ...



In v njej sem kot nalašč najprej zagledala pesem, ki je ravno pravšnja za današnjo voščilnico, ki napoveduje pomlad. Namenjena je sodelavki, nežni, strastni in predani učiteljici, ki je moj veliki vzor.





Voščilnico sem izdelala za 111. izziv bloga Scrapping4fun 
AG z dodatkom rož.


Pridružiš se nam lahko tudi ti - z voščilnico, 
platnom, albumom, škatlico ...  



Sama sem si za izziv izbrala digi
CVETOČE SRCE



tokratnega sponzorja 
SHEEPSKI DESIGNS.



Čestitka je takšna kot je, tudi zaradi izziva Craf-talnice, kjer je izziv uporaba eko - kraft papirja. Ker ga tudi brez izzivov uporabljam najpogosteje sem še prav posebno uživala.




Pomlad pa je danes v moj domek prinesla moja prva rojstno dnevna voščilnica, s katero me je presenetila Lia, soustvarjalka v DT Scrapping4fun.
Lia, hvala iz srca! 


Priprave na moj rojstni dan so razlog, da se ne oglašam v vaših ustvarjalnih kotičkih, poljanah, travnikih ... 
Ko bom malce starejša, modrejša in bodo praznovanja za mano, 
pa pridem in pustim sledi :)

Nežno, svetlo tik - tok -tak
v zraku poje moj korak ...

Naj bo tudi tvoj nežen in svetel, kot je v pesmi zapisala Neža!

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - metulj in čestitke
Craf-talnico - eko - kraft papir
Butterfly Ch. -  spin wheel  with letter L (lavander, layers, lemon, letters)
Pixie's Crafty Workshop - ag
Classic Design Team Open - ag
Word Art Wednesday - ag
613 Avenue - ag
Craftyhazelnut' Patterned Paper - patterned paper
Lemon Shortbread - ag
Brown Sugar - spring
Eclectic Ellapu - spring is coming
SheepSki - flowers
Pearly Sparkles's - flowers




Komentarji

  1. kRASNA JE..UŽIVAJ V PRIPRAVAH, PRAZNOVANJU, USTVARJANJU...OBJEM ZATE :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita pomladna voščilnica. Lepo se pripravi na pomemben dogodek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica, kot vedno! Lepe priprave:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautifull flower heart! Makes me long for springtime:)
    Ingunn

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica. Uspešne priprave ti želim na tvoj dan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in zelo lepo si uporabila dobljeno digi štampiljko :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, ti me res čisto vedno očaraš s pesmicami. Prav pomislila sem, da si učiteljica in danes si to moje ugibanje potrdila... Sama sem tudi zasvojena a ne toliko s pesmicami kot z otroškimi pravljicami. Srce na voščilnici pa meni deluje kot glineni izdelek, in se krasno poda na kraft osnovi... Zelo je lepa in sodelavka bo zagotovo navdušena. Tebi pa vesele priprave in vse najboljše ob osebnem prazniku.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica. Ti se pa le dobro pripravi na svoje praznovanje ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Very pretty card and you have managed 5 of the elements here. I like the flowers inside the heart shape with the butterfly. Hugs Mrs A.

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a pretty card Majda and it's lovely to see you in the Playground as well. Beautiful colouring too.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lepo in srčno voščilnico si namenila sodelavki, prav gotovo je bila navdušena. Ti pa le uživaj v pripravah na praznovanje, imej čudovito praznovanje in naj bo tvoj korak vsak dan lahak. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno cvetoče srce in zelo lepa pesmica. :-) Uživaj v pripravah na praznovanje! :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo zelo lepa. Ja bi mi bilo čudno, da bi pri tem izzivu manjkala, tvoje barve namreč..
    Uživaj v pripravah in praznovanju
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Very beautiful cards. Thank you for joining our Challenge at 613 Avenue Create. God bless!

    JO ANN
    https://jatterburycreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow this is so pretty Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna. Povsem v tvojem stilu kot celoten zapis. Me veseli da sem poplavi voščilnic tudi jaz dodala svojo. Tokrat te ponovno pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Flower" Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kako srčna čestitka. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  19. Super pretty card!! Thank you so much for sharing your beautiful card with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar