Spodbudnica zame



Zakaj so pravljice

Pravljice so zato,
da srečaš dobro in zlo vilo,
otreseš čarobno drevo,
ki iz zlatih semen je vzklilo.

Ker vse, kar je nekoč bilo,
se skriva za vrati pravljic,
tam splezaš po roži na nebo,
visoko čez loke mavric!

(Bina Štampe Žmavc)

Danes je zadnji dan za objavo v Craft-alnici z izzivom "Voščilnica za lastno dušo", izdelati voščilnico, ki bi si jo želela prejeti v poštni nabiralnik, z barvami, motivi, tehniko, besedami, ki najbolj predstavljajo tebe...

In je nastala - spodbudnica zame - v meni tako ljubih toplih, zemeljskih barvah... 


Na njej sem pričarala čarobni pravljični vrt, s klopco, na kateri lahko kadarkoli občudujem svet okrog sebe, družbo pa mi dela naš kosmatinec, ki z mano deli ljubezen do s soncem ožarjenih juter, ko slišiš le ptice in lastne misli ... 




Nanjo sem dodala dve pravljični vili, ki okrog sebe trosita čarobni prah s samimi dobrimi željami in spodbujajo mene, tebe,vsakogar, ki verjame vanje, da sledi svojim sanjam ...





Najprej sem ustvarjala le s štampiljkami in Distressi - Ink in Oxsidi. Nastala je tresočka z zlatim vilinskim prahom, ki pa nekako še ni bila čisto meni na kožo pisana...


Sem dodala še izreze narejene s pomočjo šablon: vilo v čarobni svetilki, ki daje dodatno svetlobo, še več vejic in trav in cvetja, nekaj tudi iz paus papirja za dodatno mehkobo ali privid jutranje rose - in zdaj lahko res rečem, da je narejena za mojo dušo :)




Naj pravljični prah in zlato seme, ki sem ga otresla s čarobnega drevesa tudi tebi pomaga splezati po roži na nebo, visoko čez loke mavric!


Majda

Voščilnico dodajam v:
Craftal-nico - Voščilnica za mojo dušo
galerijo Najlepšega para - krog s šivi, šablone iz kompleta Okrasimo s cvetjem ter sivka
613 Avenue - monochrome
Allsorts - magical and mythical
City Crafter - two colors
Just Us Girls - blending
TTCR - ag
Pixie's Crafty Workshop - ag






Komentarji

  1. Absolutely gorgeous scene Majda! I love anything do do with fairies and this is so magical - wonderful colours as well!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, čudovita je! Drobne vile so res luštne pa krasne barve! Upam, da uživaš tudi ob popoldnevih in ne samo ob jutrih :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Majdica, ne samo za svojo, tudi za mojo dušo si poskrbela, saj si pričarala tako čaroben vrt, na njem pa je vse, kar človeka pomirja in razveseljuje: prostor za počitek, dobra družba in vili, ki poskrbita, da je vse tako kot mora biti:))). Odlična, sem čist navdušena:). Pozdravček in objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je pravljična in sanjska. Tudi meni je zelo všeč.
    Upam, da si danes prejela paketek, saj je bil včeraj odposlan.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. oo, prekrasna, tako tvoja in pravljična, čarobna, takšne obožujem tudi jaz ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Really lovely card, gorgeous background and deign.
    Thank you for joining our 'Magical and mythical challenge this week at Allsorts.

    Kath

    OdgovoriIzbriši
  7. There is so much about this card that is Over the top amazing! First the bench and the dog had me swooning right away. Then I saw Tinkerbell in the lantern. This is incredible and I love all the earth tones too! Thanks so very much for playing along with our Trend Challenge at Just Us Girls!

    OdgovoriIzbriši
  8. You really have captured all things magic in your lovely card, many thanks for joining our magical and Mythical theme at Allsorts this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa voščilnica, ko pa sem prebrala zapis sem takoj uvidela da ti je pisana na kožo. Tako naravna in zgovorna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful serene scene. Thanks for joining in at City Crafter.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si to ustvarila za svojo dušo. Všeč mi je tvoj kotiček v naravi. Tako mirno in spokojno deluje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda, tole je res tak pravljični vrt in si kar predstavljam, da bi sedela na klopci in naš kosmatinec zraven mene. Ker pa je to tvoja voščilnica, ti prepuščam prostor, da boš uživala v njej.
    Čudovita je. Vesela, da si jo naredila zase in za CRAFTalnico.

    OdgovoriIzbriši
  13. Saj ne vem kaj mi je bolj všeč, zapis ali voščilnica. Vesela bi bila, če bi mi pravljični prah in vlinsko seme pomagala v sobot splezati na en hud hrib, rožo pa prihranim za prihodnjič :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Majda, vsedla bi se k tebi na klopco in v tišini bi opazovali kako se prebuja dan.... Zapis, ki se te dotakne in potem še voščilnica, ki tako poboža dušo s svojimi mehkimi barvami narave...in ja, vidim te v njej. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uau, to je pa res ena pravljična voščilnica☺ Čudovita je!
    Srečno☺

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuu kakšna lepotička, malo mistična in topla, kot si ti <3

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so very beautiful! Love! Hugs, Autumn

    OdgovoriIzbriši
  18. Majda, tole lepotičko čudovitih zemeljskih barv pa sem občudovala že na Instagaramu :-)) Sem zaprla oči in že sem sedela na klopci in uživala v pravljičnem svetu. Moja zmagovalka je, res je neverjetno lepa, posebna, lahkotna ...
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  19. I love the colours Majda and you,ve created a really magical scene. I love it! Barbxx

    OdgovoriIzbriši
  20. Gorgeous card, lovely images and colours.
    Thank you for sharing at Allsorts this week;-))m

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovit vilinski vrt si ustvarila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Lovely. TFS and joining us at Jo's Scrap Shack for Funday Friday.

    OdgovoriIzbriši
  23. Geldam pa gledam , pa se čudim... nisem ljubitelj rjave, vendar je tvoja voščilnica TOP, TOP in še 1x TOP v rjavi :). SEdaj pa v okvir in na steno, da ti bo v inspiracijo ko bo teta muza šla na potep ;).

    OdgovoriIzbriši
  24. Čudovita in resničnoo čisto tvoja.
    Hvala da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  25. Prečudovita je, resnično iz tvoje duše za tvojo dušo, v prepoznavnem stilu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  26. Such a wonderful card, it really is prettily done x

    OdgovoriIzbriši
  27. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional red, white & blue” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    OdgovoriIzbriši
  28. Really stunning projects, love the earthy colours – thanks for joining in the Lemon Shortbread Blog Challenge – Sarah DT – http://magentasnowflake.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar