Zeleno belo zlata barvna kombinacija prazničnih voščilnic


Pomladne travice -
zelene deklice -
bi rade velike postale,
bi rade soncu plesale!
Drobna kolena
v rosi umivajo,
na šibka ramena
bremena rosnih kapljic dvigajo,
žarijo in rastejo
dan in noč.

Sončev pogled
je vsak dan bolj vroč.
(Neža Maurer/Zelene deklice)




Zelena barva, ki sestavlja novo barvno kombinacijo 
izziva na blogu
52 Christmas Card Throwdown



me je spomnila na Nežino pesem Zelene deklice -
ob jutranjih sprehodih z našim kosmatinčkom se mi zdi,
da mi izrekajo jutranjo dobrodošlico.

Z njimi sem okrasila praznično bučko,
na bučko pa z vročim embosiranjem odtisnila smreke.

Sporoči mi,
če tudi tvoje oko kdaj uzre zelene deklice :)

Majda




Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Srečno, pravokotnik s šivi



Komentarji

Objavite komentar