Majska skica na blogu 52 CCT


Rože so zato,
da lahko sreča diši
in iz cveta na cvet v soncu
tisoč metuljev leti.

Rože so zato,
da čebele nabirajo med
in dan je ves dan nasmejan,
ko kdo ti pokloni cvet.
(Bina Štampe Žmavc/ Zakaj so rože)

So pa tudi rože,
ki najlepše cvetijo med najlepšimi prazniki v letu.



Tri sem ujela na praznično voščilnico in jih postavila v obliki skice,
oblikovala Valentina.



Pravljično število me v teh dneh spremlja spet in spet :)
Trije medvedki že nekaj časa pod isto streho,
danes, ko bereš,
pa se tri medvedke potepamo po večnem mestu.
Tri noči bomo prespale v njem in preprosto uživale v zavedanju, da smo skupaj!



Tudi tebi želim čaroben vikend,
Majda





Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Pentlja
Pomladno galerijo Najlepšega para -  Pentljica

Komentarji

  1. super joli Majda, j'aime le kraft et ces jolis fleurs pleine d'élégance, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna novica, da ste vsi skupaj in naokrog. Prav tako krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooh draga Majda! ♥
    Kako čudovita objava, ki me je kar pobožala. Vse od začetka z Binino poezijo, ki mi je tako ljuba do čisto tvoje praznične voščilnice s prekrasnimi božičnimi zvezdami po moji skici. Prekrasno si ustvarjala s pravljičnim številom tri in nato ujela še svoje pravljično število tri v svojem vsakodnevnem življenju.
    Res sem vesela zate in tvoje medvedke skupaj pod isto streho ter na skupnem potepanju! Pozdravčke v tvoj b(r)log in dom! Objem, Valentina

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar