Starinska praznična voščilnica

 


Ne znam, ne morem napisati
nobene pesmi več o snegu -
kot da je stih na stih kot vzdih
odsmučal jo navzdol po bregu!

Kot da vse prave bele rime
zime so že ˝odsnežene˝,
kar naprej sneži, sneži
na moje veke zamegljene
do obrvi, kučme in še čez!

Preko zamrznjenih potez
vsak hip ledena roža
kakšen ivnat cvet požene -
vso me je zamedel sneg
v sanjsko snežkaste koprene.

Pripis - pripis:
Če hočete do mene,
uporabite snežni plug
za pesmi, v snegu zamedene!
(Bina Štampe Žmavc/Zasnežena pesem)



Na blogu
je na vrsti tematski izziv - Goga si je zaželela starinskih prazničnih voščilnic.

Sama sem v Rayherju našla čarobne papirčke,
iz katerih sem izrezala motiv s pomočjo Tininih zastavic.
Z največjo zastavico sem izrezala tudi okvir,
ki sem ga dvignila še z dvema kartonskima izrezoma in tako ustvarila globino.

Priznam, pogrešam belo bele zimo, ki zasneži dol in breg za božič.

Pa ti?


Upam, da se nam pridružite v ustvarjanju :)


  Objem, 
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - zastavice
Pomladno galerijo Najlepšega para - Zastavice


Komentarji

Objavite komentar