Aprilska skica na blogu 52 CCT

 
Moja doba je zima.
Moja barva belina.
Moj sovražnik lavina.
Moja sestra smučina.
 
Po njej tekam in skačem
k sankačem, smukačem,
k vsem belim sanjačem,
jih od padcev odvračam.
 
Ko pa plane lavina
in se v grozi planina
nasrši, razkolje tišina,
čuvam vašega sina.
 
Beli angel sem, najbolj beli.
V belem bregu, v črni globeli
pomagam s svojimi deli.
Takega so me mnogi veseli.
(Tone Pavček/Zimski angel)



Nekdo pa bo vesel mojih treh angelov,
v rjavo barvo odetih,
le da bo moral nanje čakati kar nekaj časa.

Angelčki so dodani na praznično bunkico nastali 
po Gogini skici na blogu  52 Christmas Card Throwdown.



Pridružite se nam v novem izzivu - tako boste decembra
 pripravljeni na pošiljanje dobrih želja vsem vašim ljubim :)



Zima je za nami in danes se nam obeta skoraj poleten dan ...
ko se spusti noč, bomo videli, če napovedi zdrže ;)

Uživaj v sončku,
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Srečno


Komentarji

  1. super joli Majda, elle est charmante avec ses couleurs neutres et douces, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč belina in izbor motivov. Krasno. <3 In sonček nas je grel. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar