Roza modre praznične voščilnice na blogu 52 CCT

 

Mama, danes je bil pravi šou!
Zato sem prepozno prišel domov.
Ves svet se je danes z menoj igral,
potepal, norel in se smejal.
Še čas je pozabil teči
in je kar obstal.
Prisedel je k meni
in klepetal, klepetal…
Saj ti pravim,
še čas je imel čas za zamudo.
Če ne bi zamudil še jaz,
sploh ne bi bil jaz, ampak ČUDO!
(Bina Štampe Žmavc/Zamuda)


Tudi sama danes zamujam - z izdelavo praznične voščilnice in objavo namreč.
Čas se včasih tako čudno postavi, da se ne izide vse, kar si začrtaš :)
Poznaš?



Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka marčevski roza moder BARVNI izziv. 


Kot vidiš sem sama na voščilnico dodala poseben kupon za čudovito novo leto.
Kdo ve, morda Tina izdela še kakšnega v povezavi z obvladovanjem časa,
se mi zdi, da bi vsakomur tu in tam prišel prav ; )



Do takrat pa ti kličem:
HITI POČASI,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para: štampiljke Na poti k tebi, tag z dodatki  



Komentarji

Objavite komentar