Marčevska skica na blogu 52 CCT

  
Pririmastila je pesniška pošast,
da bi spet mi kradla čas.
Rekel sem: “Nocoj bi rad
čisto brezveze gledal v zrak,
zato odidi kam drugam!”
A je trmasto ostala,
dokler ni tegale končala.
(Andrej Rozman Roza/Pesniška pošast)



Tudi sama sem želela malce gledati v zrak,
a mi tale izziv ni dal miru ;)
Priznam pa, da sem skico končala en, dva, tri, 
saj se mi je mudilo v svet, od koder ti maham ta hip!



Če imaš čas,
se nam pridruži 
na blogu
52 Christmas Card Throwdown
in izdelaj praznično voščilnico po najnovejši skici.



Uživaj v cvetočem marcu - 
sama že krepko doživljam pomlad.
Več o tem, kje in kako,
pa v mojih prihodnjih objavah.

Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - ingverjev možiček in kolaček, kvadrat s šivi



Komentarji

  1. mignonne comme tout Majda, a croquer, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your cupcake and gingerbread man they are adorable. Wonderful sketch inspiration.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar