Sadno zelenjavni izziv na blogu Scrapping4fun


Juhuhu, jagode!
Jagode rdeče!
Prej smo pa rekli,
da nimamo sreče.
Tale gre v kanglico,
tale pa – mnjam! –
nekam izgine …
Kaj mislite,kam?
(Anja Štefan/Juhuhu, jagode)



Da ne bodo izginile vse jagode, sem poseben šopek shranila na voščilnico.
Kaj kmalu so voščilnice obiskale čebelice in s sabo prinesle celo droben čebelnjak.
So rekle, da bodo ostale :)


Jagod se nisem mogla nasititi, zato sem jih dodala tudi na ovojnico ...


... in v notranjost.


Čebelice so bile nadvse ustrežljive,
javile so se tudi, da bodo držale voščilo za 70. rojstni dan.


Voščilnico sem izdelala kot gostujoča dizajnerka za blog
Povabilo sem si "prislužila" s svojo moško voščilnico.



Tokratni izziv bloga Scrapping4fun je sadje in ali zelenjava ...


Sama sem navdušena nad Tininimi jagodami, zato je bila odločitev, kateri sadež uporabiti, res hitra.


V prihajajočem tednu otroka želim vsem, majhnim in velikim, dišeče sončne dni,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - jagode, Vse najboljše 4, jagode iz kompleta Tresočka

 

Komentarji

  1. Gorgeous card Majda! I love all the layers and lovely strawberries and bees.
    Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar