Praznična tresočka

 Srečno, za tisto srečo,
ki nekje čaka nate,
za drobno in malo večjo,
ki zaboli, ko trči vate.

Srečno, za tisoč srečic,
srečenosnih svetlih kometov,
za bližnja srečanja z nami
v orbitah srečnih planetov.
(Srečno, sreča/Bina Štampe Žmavc)

Danes je dan za ... srečo!
Za mano je moj mesec oktober na blogu 52 Christmas Card Throwdown,
za mano pa sta tudi prva dva meseca z mojimi prvošolčki 
in zanje ... prve prave počitnice.
Razlog za veliko praznovanje, kajne?!



In kakšen je moj zadnji izziv na blogu 



Za tehnični izziv sem si zaželela tresočk, takšnih in drugačnih!




Sama sem za izdelavo izbrala Tinin novi okrasek iz kompleta
 Okraski za številke. Dvakrat sem ga izrezala iz osnove,
 tretjega pa nalepila kot izrez.


 
Na srečanju s Tino v Rayherju smo ustvarjalke odkrile drobne okraske Marianne Design - dodatke za tresočo (Shakables/Jolly Christmas) in seveda sem jih posvojila tudi sama. V kompletu najdeš ingverjeve možičke, božične nogavice, bele in zelene smrečice ter bele in roza perlice.




Kot vidiš, sem uporabila prvi dve izbiri, 
ob prebiranju drobcenih delcev pa sem občutila popolno srečo, 
saj so me spomini ponesli v otroštvo, ko smo ob zimskih večerih
 s staršema in brati med klepetom polnim smeha prebirali fižol :) 



Srečno, srčno srečo pa želim tudi tebi, v želji, 
da v prihajajočih prazničnih dneh najdeš svojo srečo, 
srečo v danem trenutku ali kakšen prav posebno srečen spomin.
Iz srca,
Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Okraski za številke, Srečno in srčno
Mala šola prazničnega ustvarjanja/Zabavni negativi - Okraski za številke, Srečno in srčno
The Holly and Ivy - ag Christmas
ABC Christmas - v for vertical



Komentarji

  1. oh la la Majda, que c'est beau et élégant, j'adore! biz

    OdgovoriIzbriši
  2. The vintage/rustic look is beautiful. Works perfectly for a masculine card. Great slimline design, too..

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful creation Thank you so much for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge! Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  4. How original and creative!!! I absolutely love your shaker card, Madja! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, kako čarobno lepa je in hvala tudi za navdih...tudi jaz bom ločila moje lončke sreče.

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, čudovita je tvoja praznična tresočka :-)) Krasna voščilnica ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja pa iiii, kako je lepa in ti tresoči deli so tako zelo ljubki. Majda, čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar