Spodbudnice in zahvalnice

 

Morja so zato,
da oblivajo bregove,
prislanjajo školjke na uho,
da slišiš morske glasove.
 
Morja varno zibljejo
domove morskih bitij,
tiho kodrajo globoko dno,
kjer spijo sinji kiti.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj so morja)

Letošnje poletje sem do danes okusila le zimsko morje in ocean - 
tam nekje 18 stopinj je imela voda.
Medtem, ko sem sama v vodi namakala le noge, 
so se moji trije sopotniki pogumno namakali v mrzli vodi.
Večinoma pa, priznam, sem, če mi je bila sreča dana, 
 v daljavi opazovala kite.
V tem času se z Antarktike počasi pomikajo proti severu Avstralije, 
na poti se družinice povečajo in ko starša mladičke naučita osnovnih veščin 
se počasi pomikajo nazaj proti jugu.

Z mislimi pri moji deklici so nastajale spodbudnice povezane z vodo.
Nekatere so povezane z mojim morskim odklopom - stanovali smo v hiši polni modro belih morskih okraskov.


Po skicah pa sta nastali dve bolj temperamentni morski zahvalnici.




Drugi izziv s skico je žal že mimo, 
a časa za objavo ni bilo, 
saj so v zadnjih dneh imeli prednost ljudje, ki so se znašli v težavah.
 



 Z toplim poletnim vremenom, ko se je tako prijetno osvežiti v vodi, 
so povezane spodbudnice, 
za katere sem uporabile izreze z tropskimi živalcami.


Papiga ... 


Dva legvana ...



In flamingo.
Da sem malo ublažila divje barve, sem dodala Tinino tropsko listje.


Zadnji dve pa sta z vodo povezani drugače, narejeni pred neurjem me spominjata nanj!

 
Prva vsebuje pripomočke, ki sem jih uporabljala čez vikend, 
ko smo prijateljici pomagali čisti dom poln mulja ...
Najprej me je zmotil napis ... potem pa sem pomislila na tri rešene kačice, 
enega murnčka, danes pa je pot domov našla prijateljičina prestrašena mucka. 
Pomislim tudi na izjavo enaindvajsetletnika - če toliko ljudi pomaga, 
je še upanje v človeštvo.
In potem me napis ne moti več!


Druga pa me spominja na zatočišče v vodi, 
potem ko fizično odstranjuješ katastrofalne posledice vode. 
Ko se mišice sprostijo in te tolaži misel, 
da za dežjem posije sonce.

Objem,
Majda 


Spodbudnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Tropsko listje, Mi imamo se fajn - rezalne šablone in štampiljke, Zate, pravokotniki s šivi in romantični pravokotniki, ena mala pentlja
Everybody Art - sketch
Scrapping4fun - polka dots
Shopping Our Stash - vacation destination
Beautiful Blossoms - flowers and mood board
Simon Says - summer
The Male Room - stripes



Komentarji

  1. Wow, you have created so many stunning cards! I love the die cuts on each one and the poem is lovely too. Thanks for joining us at The Beautiful Blossoms Challenge and we hope you play again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic array of cards!! Way to go shopping your stash!! I love your his and her beach cards with those his and her hats...sweet!! And the coral & seahorse card that you made for our challenge is just fantastic!! Thanks for playing along with our "vacation destination" challenge over at Shopping Our Stash.
    -Deb Horst, DT #SOS502

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, these cards are awesome! ❤️🦜❤️The designs are impressive. If you're open to exploring more opportunities to showcase your talent, I encourage you to consider participating in another exciting challenge: Park Hopping My Happy Place; your parrot reminds me of the birds from Disney's Enchanted Tiki Room. Your contribution would undoubtedly add an extra spark of creativity to the challenge. Have a great week!
    Cheers, Makira
    https://parkhoppingmyhappyplace.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning card! I love the red color combination. I really think this dragon breathes fire when I look at the small part in the middle. This dragon is really beautiful. It's great to see him hiding behind the bush. And the way you implemented our sketch is just great.
    Thank you for sharing this card with the latest Everybody Art Challenge.
    Hug Uschi

    All your other cards are great too. I really can't say which one I like best. Great artworks!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful cards, love the variety of techniques. Anesha

    OdgovoriIzbriši
  6. Some truly gorgeous cards Majda! And such beautiful musings as well! I'm so sorry to hear of your friends' troubles with flooding, I hope the waters have subsided safely now! Thanks for sharing with us at 613 The Avenue Create, so happy you came to play on our street!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    OdgovoriIzbriši
  7. I love how you did the bath tub and all the elements that you put together for a nice relaxing experience. Thank you so much for joining me on the back porch and look forward to seeing more of your beautiful work
    ~Tamara (DT)

    OdgovoriIzbriši
  8. Majda, kakšna krasna serija voščilnic. Prav vse po vrsti so fantastične. Veš, tudi tisti dve na kancu sta fantastični. Prva, ki pravi, da je dan poln nesebične pomoči in sloge fantastičen, ker je res. Druga ker se je po takem velikem delu fantastično oprati in si kot na novo rojen.
    Hvala za celo serijo prelepih voščilnic. Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauu Majda, kako čudovit nabor zelo različnih voščilnic...vsaka po svoje je super, a mene so vseeno najbolj prevzele tropske spodbudnice. Hvala za sodelovanje v Craft-alnici,kjer sem gostja izziva. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooooooo, koliko krasnih voščilnic!!!! Super si se znašla z vodnim izzivom! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow. So many excellent projects.
    Thank you for joining us at Creative Knockouts.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda, čudovite voščilnice :-)) Tista z vodo mi je še posebej všeč!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  13. Love the stripes and the color combinations you used. Thanks for playing along with our August Polka Dots and/or Stripes Challenge over on the Let's Craft & Create Blog! Cathy DT -LC&C Blog

    OdgovoriIzbriši
  14. Gorgeous set of cards! I love the polka dots and the pretty colors.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://uniqueartexpressions.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar