Izziv z reliefno sračko na blogu 52 CCT

Korak pomladi je vihrav,
med slapove rastja vprežen.
Kiti se s cvetovi češenj
in pozvanja kot Ljubezen.

Korak poletja je krepak,
zvrhan sončeve medice.
Med plesom žanje rdeči mak,
vrtnice in vonj pšenice.

Korak jeseni je šušteč,
poln lutnje nostalgije.
Zlato završi med drevjem,
z listjem čas in pot prekrije.

Korak zime ves je bel,
s kastanjetami tišine.
Vtkan v snežno prejo spanja
na sidriščih srebrnine...
(Bina Štampe Žmavc/Korak časa)



Tracy si je kot tehniko meseca avgusta
na blogu 
izbrala 
ustvarjanje z reliefno srajčko.



Sama sem posegla po reliefni srajčki različnih ur.
Vanjo sem ujela dva odtenka zlatega papirja. 


Prvega sem uporabila kot osnovo, 
iz drugega pa sem izrezala vse ure, 
ter jih s pomočjo lepila ali razcepk dodala na osnovo.


Na spodnjo uro sem dodala Tinino cerkvico,
ki sem jo toplotno embosirala in ji dodala veliko bleščic.
Še napis Srečno 
in voščilnica je pripravljena :)



Korak časa nas je pripeljal do zadnjega vikenda v avgustu -
 naj bo nasmejan in poln bčižine,

Majda 
Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zimska vasica štampiljke in rezalna šablona, Srečno novo leto 3, pravokotnik s šivi, srček
The Holly and Ivy - ag Christmas
Moving Along With the Times - emboss wet or dry




Komentarji

  1. elle est belle et originale cette création Majda, biz

    OdgovoriIzbriši

  2. A fab card and a great Emboss Folder, thanks for playing at MAWTT, xx

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lepa je! Super si se znašla, da si izrezala urice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Marjda,
    what a fabulous card and I love the embossing folder used the embossing and colours are fab.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    OdgovoriIzbriši
  5. So dramatic - fabulous. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar