Praznična voščilnica iz ostankov

Trava mehko zeleno šumi. 
ivanjščice, zajčki, zlatice, 
neznane in znane cvetice 
odpirajo razcvetene oči.

Ko veter čez trave zaveje, 
se v zelenih valovih nasmeje 
tisoč cvetov bleščeče polti.
(Bina Štampe Žmavc/Poletni travnik)

Te zanima,
kako je poletna pesem povezana z zimo?
Tako,
 da se mi mudi občudovati mavrične cvetlice ...



Zato je tema zadnjega tedna v maju
na blogu 
Christmas Card Throwdown
 kot nalašč zame.
Tema:
OSTANKI 
iz katerih naredimo novoletno voščilnico.


Pobrskala sem po svoji škatlici z ostanki
in ob tem ugotovila, kako zelo veliko jih imam ;)


Danes sem uporabila ljubka pingvinčka, 
kos potiskanega papirja, odtisnjeno voščilo in snežinko. 


Ob pogledu na bogastvo izrezov pa sem se odločila,
da jih vsaj tretjino porabim do konca tega leta.
Poročam, kako mi bo uspelo ;)


 Se tudi pri tebi najde kopica shranjenih stvari takšne in drugačne vrste,
ki čaka, da bo enkrat en dan prišla prav???
Sem prepričana,
da nisem edina ;)

Majda.


Komentarji

  1. Ooo kako super izziv! In kako lepo si uporabila ostanke! Upam, da ti jih uspe porabiti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Majda que c'est mignon et charmant..biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravnost odličen izziv in ja bi se kar našlo nekaj ostankov ;)) Lepo si porabila svoje in naredila ljubko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, lots of us have more scraps than that! Your little penguins are just adorable, sweet as can be! Good way to use up some of the scraps!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar