Tinine novosti drugič


Rada berem,
 
ker mi, pred očmi,
besede oživijo
in se zgodbe
kot film vrtijo;
 
ker je branje –
potovanje
v drugo resničnost
ali v sanje;
 
in ker so knjižni junaki
včasih taki kot jaz in Ti,
z njimi deli veselje,
razmišljanja in skrbi.
(Barbara Gregorič Gorenc: Zakaj rada berem?)

V zadnjih dneh sem obdana s papirčki - 
preko dneva se s papirjem igram, ob večerih berem. 
Skozi ustvarjanje in zgodbe popotujem v neznane kraje
 in se podajam v prva, druga in že večkrat ponovljena srečanja.
Nahajam se resnično v dobri družbi :)


Skupaj s Tininimi novimi ustvarjalnimi pripomočki 
in nekaterimi že preizkušenim se imamo resnično fajn :)


Načrtujemo prihajajoče rojstne dni, 
ko praznuje cel šopek meni tako zelo ljubih oseb - velikih in ...


... malo manjših.


Nekaj pa jih je na pol poti med velikim in majhnim :)



Eno samo ... 
veselje in sreča!


Od Tininih novosti sem preizkusila že vse Tinine metulje,  
na v naprej pripravljenih voščilnicah, 
ki so čakale Tinino piko na i pa sem uporabila že večino njenih novih napisov. Narcise sem dodala kot ploske cvetove, iz kompleta abecede pa sem uporabila vse dodatke, največkrat ptičke - jih najdeš?!



Morda bo ena izmed njih našla pot tudi k tebi, 
kdo ve?!

Zasnežen pozdrav ti pošiljam v dolino,
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Razpri krila (rezalne šablone in štampiljke, elegantni metulj, narcise, abeceda s šivi velika, mi imamo se fajn štampiljke in rezalne šablone, adventne številke, dodatne številke, štampiljke kupon za srečo, skodelica
Get Creative - something new/new die cuts and stamps by Najlepši par
613 Avenue - ag
Use Your Stuff - insired by a book of poetry: Tri pike ... (Barbara Gregorič Gorenc)



Komentarji

  1. Čudovite...moj poklon,da znaš ujeti toliko lepega...

    OdgovoriIzbriši
  2. I love all your cards! They are all beautiful. Thanks for playing along at USE YOUR STUFF - DT Gail

    OdgovoriIzbriši
  3. What beautiful creations. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar