Pomladno ustvarjanje

Pomladne travice -
zelene deklice -
bi rade velike postale,
bi rade soncu plesale!
Drobna kolena
v rosi umivajo,
na šibka ramena
bremena rosnih kapljic dvigajo,
žarijo in rastejo
dan in noč.

Sončev pogled
je vsak dan bolj vroč.
(Neža Maurer/ Zelene deklice)

Sonce daje takšno neverjetno moč, kajne?!

Tudi v mojem ustvarjalnem kotičku se obilo svetlobe pozna ...
poglej, kaj vse je nastalo :-)

Stopi z mano po poti od nič let naprej.

Nik je prejel zakrament svetega krsta.

 
In ob tej priliki kar dve moji čestiki.






Princeska Ella ...


... je upihnila dve svečki.


Tudi v notranjosti ne manjka pravljičnih vsebin..


Zakrament svete birme sta prejeli Sara ...


... in Ana.


Za Ano, strastno bralko, sem izdelala dve pozornosti:
voščilnico 
in darilno škatlico v obliki knjige.



30. let je praznoval poklicni košarkaš.

Zanj sem izdelala voščilnico, na kateri je žoga pritrjena z vzmetjo,
da se ob dotiku vrti in vrti ...




Od 30. pa k skupnemu 46. rojstnemu dnevu. 


Mami je upihnila 40 svečk,
 hčerki pa 4 in 2.

Tako zelo prav mi je prišla Tinina nova rezalna šablona Filsmki trak s pomočjo katere sem izdelala mini album :)




V notranjosti pa se skriva žepek za skupno pozornost.



60. let pa je praznovala skupinica knjižničark.

V notranjosti se zanje skrivajo knjižna kazala.

60. svečk sta upihnila tudi dva fanta.
Ljubitelj gozda - drva in gobe so njegov hobi,


ter ljubitelj gora in sudokuja.



Kaj pa ti najraje počneš v s  soncem obsijanih dneh?

Majda


Rojstno dnevno voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Tinine novosti: Vse najboljše 5 in filmski trak in še cel šopek njenih izdelkov, ki jih najdeš na fotografiji :)



Komentarji

  1. Čudovita objava in tako polno prekrasne inspiracije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, Majda, kako so lepe! Ampak tista z albumom, za 46 let... Popolna! Razmišljam, da bi moj seštevek bil 53 let, ampak na srečo hoče vsaka praznovati sama 😏 tako, da ostajam pri 23 na nekaj podlage 😁...

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, koliko paše za oči si nam pripravila...vse je tako zelo tvoje in srčno...album pa res izjemno domiseln.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, ena od tistih fantastičnih s knjigami, pa je moooojaaaa :) Draga Majda, iz srca hvala za tako krasno voščilnico!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar