Ko veter žanje pšenico ...

Ko veter žanje pšenico,
polje spreminja se v morje.
Klas za klasom ravnico
zaziblje kot val čez obzorje.

Smehljaje med klasjem maki
odgrinjajo glavice rdeče,
sanjam žarečim enaki,
barčice vetrne sreče.
(Bina Štampe Žmavc/
Ko veter žanje pšenico)

Zlato klasje, rdeči maki, nežne, drobne pomladne cvetlice, vrtnice ... tako zelo cvetoč je bil v zadnjih dneh moj ustvarjalni kotiček :)

Vesela sem, da sem lahko s svojim ustvarjanjem sodelovala 
v posebnih trenutkih sprejema svetih zakramentov.

Za prvo sveto obhajilo:
škatlica v obliki knjige ... 




In voščilnici ...





Čestitka ob prejemu svete birme ...



In vabilo za birmo.

 Vabila :)


Vabila sem predala v darilni škatli, ki sem jo okrasila 
s pomočjo Tininih novih vrtnic.






Nastajajo pa tudi darilne škatlice -
tale je za ljubitelja zborovskega petja.



In čestitka ob poroki za motorista.




Naj bo s cvetjem posejan tvoj jutrišnji dan,
Majda



Rojstno dnevno voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Tinine novosti: Vse najboljše 5,vrtnice, Čestitke, okrašeni pravokotniki, mini cvetlice,golob, Sveta birma, Sveto obhajilo, pravokotniki,kvadrati, ovali in krogi s šivi, kreativni krogi, zastavica
Poletna galerijaVse najboljše 5,vrtnice
  

Komentarji

Objavite komentar