Prvi oktobrski izziv na blogu 52 CCT - skica


Sreča je nenavadnih oblik,
barv, vonjav in velikosti,
sreča je vsemu srečen zapik,
od rojstva, pa do starosti.

Sreča je rožnat dežnik
nad sivim dežjem bridkosti
in svilnat klobuček vedrine
nad pustim licem strogosti.

Sreča je šop majhnih srečic
za vse, ki jih znajo ubrati,
je škrlaten srček ljubezni
narisan nad vhodnimi vrati.

Sreča je pesem, prijatelj,
kocka in plišast medvedek,
je neponovljiv trenutek,
lep, dragocen in redek.

Sreča je najbolj srečnih
velikosti, vonjav in oblik
in nikoli je ni preveč
za tisti srečenosen dotik.
(Bina Štampe Žmavc/Sreča)

Leto nazaj sem prvič izbirala izzive na blogu 
52 Christmas card Throwdown
 in zapisala: 
"posebna sreča je, ko gostiš ... družino, prijatelje, sodelavce, 
po izbiri zbrane ... in posebna sreča je, ko gostiš - ustvarjalce!

Pod zapisano se podpišem tudi danes :)



Meseca oktobra sem ponovno gostiteljica na blogu 52 Christmas Card Throwdown
Prvi oktobrski izziv je kot ponavadi SKICA.


Sama sem se odločila za različne obogatitve osnovnega papirja.
Dvakrat sem uporabila embosirno srajčko - prvo kupljeno (zgoraj levo), 
drugo pa izdelano s pomočjo Tininih snežink (spodnji pravokotnik, 
ki sem ga posnežila z drobnimi snežinkami).  
Na tretji del skice (zgoraj desno) sem nalepila velike snežinke, na osrednji, 
okrogli del, pa dodala praznično bučko - opažam, da jih v zadnjem času zelo rada dodajam na praznične voščilnice :-)
Za zaključek pa bele tekoče perlice, Stella Wink bleščeče pisalo, 
trije srčki in sedem smrečic za pravljično število.



Pri ostalih članicah našega bloga je tako zelo pisano in bleščeče - 
pokukaj tudi k njim, sama sem navdušena nad njihovim ustvarjanjem : )
Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)

Čaroben vikend ti želim, Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Prazniki na vrvici, Snežinke rezalne šablone, pokrajina, krog s šivi, srček
Najlepši par - galerija jesen in zima - Prazniki na vrvici, Snežinke rezalne šablone, pokrajina
CHNC - ag Christmas


Komentarji

  1. Sreča je biti v gosteh pri tako srčni in prijazni osebi in ustvarjalki kot si ti draga Majdica. Sreča je, da so se naše poti križale in od takrat tečejo vzporedno.
    Hvala za super skico, malo sem si jo priredila po svoje in neznansko uživala pri ustvarjanju.
    Želim ti lep vikend in cel teden, v soboto pa spet po tvoji želji. Sem že pripravljena ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. très jolie création Majda, élégante et chic, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokrajina v naravni barvi...kako zelo lepo in tako zelo tvoje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar