Zahvalnice takšne in drugačne ter velikooo čokolade

 

Le kaj naj z dnevi,
ki so odrasli, dolgi,
dolgočasni,
kot da so stoletja rasli.

Najlepši dnevi 
so hitri kot škratki,
kar naprej rastejo,
a so zmeraj prekratki.
(Bina Štampe Žmavc/Dnevi)

Moji dnevi so vedno prekratki, predvsem, kar se ustvarjanja tiče. 
Danes sem se sprehodila skozi svoje junijsko ustvarjanje in se odločila, 
da z vami delim svoje izdelke še preden se ponovno odprejo šolske duri. 
Ravno objave so namreč tiste, za katere mi ponavadi zmanjka časa :)  

Za začetek sem izbrala zahvalnice. 

Čokoladnici zahvalnici za učiteljico ...




... in učitelja tehnike.



Naslednja za razredno učiteljico, mojstrico lutkovne umetnosti.


Tagci so dodani za osebna sporočila :)



Vsa cvetoča za učiteljico angleškega jezika.



Zadnji čokoladnici zahvalnici pa za srčni šolski kuharici.





Dvema učiteljicama, ki pa sta v dar dobili sadiki jablan sem izdelala zahvalnici, ki sta bili na jablani dodani s pomočjo Tininega delčka iz kompleta Amerikanke.




Hvala je resnično čarobna beseda, kajne?!
Danes beseda hvala tudi tebi, ki ti je uspelo priti do konca objave.
Hvala iz srca,
Majda 

Zahvalnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - okrašeni pravokotniki, metulj, zvezdice, držalo iz kompleta Amerikanke
Poletno galerijo Najlepšega para - držalo iz kompleta Amerikanke


Komentarji

  1. Uau, ne morem se jih nagledati! Čudovite so in hvala jim res pristoji! Navdušena sem nad idejo z jablano kot darilom! Super!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar