Voščilnice za dobre čarovničke

 Mačja slina v kotlu groze,
malce krempljev, coprnije,
črna svila, dolga metla,
dim, ki se iz tal izvije.
 
Kačja koža in drget,
netopir in nočni let,
krogla za prerokovanja,
krik, ki te zbudi iz spanja.
 
Čudna nočna hihitanja …
šepetanja … brbotanja …
In iz čaroznanske zmede
- prav zares – prihajajo čarovnice!
Črnolase in črnoglede!
(Bina Štampe Žmavc/Kako se naredijo čarovnice)


Na današnji dan, dan žena, razmišljam, kako zelo posebna bitja smo ženske - 
da nam uspe vse, kar si zadamo, moramo biti tu in tam  prave čarovničke ;)
Zato je današnja objava polna srčne ženske energije. 

Prvi komplet za čarovničko ustvarjalko, ki si je zaželela akvarelnega barvanja, upoštevala sem njej ljube barve in vem, da ima rada čaj in tage :) 


Letos je bilo tako težko dobiti mini koledarčke a kasneje, ko smo že pošteno zakorakali v letošnje leto, sem jih dobila deset. Z velikim veseljem sem enega uporabila zanjo.


Jogijski motiv mi je zelo ljub, zato sem na zalogo izdelala še eno rojstnodnevnico, za kakšno čarovničko, ki tu in tam pozabi, kako pomembno je sproščanje ...

Barvanje mi je vedno bolj ljubo, pri izdelavi ozadij pa si rada pomagam z maskiranjem.

Sledi trio podolgovatih voščilnic.

Za čarovničko, ki ima rada cvetice in kavo.


Za čarovničko, ki ima rada zdravilne rožce in gin tonic.


Za čarovničko, ki čara na vrtu in v kuhinji.


In ker je bila ta isti čarovnički namenjena še ena voščilnica, sem nanjo dodala zdravilne zeli, knjige, potovanja in morje (saj veš, čarovničke lahko hkrati počnemo veliko stvari ;)


Zadnja voščilnica je bila izdelana za prijateljico čarovničko moje najmlajše medvedke, ki prisega na: manj je več.
Sem vesela, ker me včasih prizemlji in hkrati da krila.


Prepričana sem, da se je plesalka hip - hopa in ljubiteljica vesolja 
našla v svoji voščilnici.


Za čarovničko, ki je dopolnila polnoletnost, sem izdelala tudi darilno vrečko - tokrat ni na luni, temveč drži luno v zraku.



Zgoraj vidiš material, ki sem ga uporabila, v notranjosti pa skrila sporočilo naše pupe: I Love you to the Moon and back!

Enako sporočilo sem danes dodala na tag za mojo deklico. Štiri tage sem izdelala za mojo današnjo žensko družbo. Vsaka izmed nas je dobila svojega s posebnim posvetilom. Privoščile smo si savno ter razvajanje ob kulinaričnih dobrotah, ker čarovničke vemo, kako se napolniti s pozitivno energijo, kajne?!  


Moj je tisti z besedo blessed :)
Hvaležna za toliko čarobnih trenutkov in tudi zate, ki si se prebila do konca, 
ti želim vsaj malček čarovnije vsak dan,
Majda 
Čestitke dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem njene naslednje izdelke:



Make The Card ch. - Coffe or tea
Bastel - Traum - birthday
Die Cut Divas - Slimline card




 

Komentarji

  1. Ti si neverjetna, če bi ne bila vsaka drugačna, bi mislila, da jih kopiraš. Tako zelo lepa pomirjujoča objava. Ampk saj tako je vedno pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. So glad you entered this month's challenge (slimline cards) at Die Cut Divas https://die-cut-divas.blogspot.com/2021/03/sunny-march-with-our-sponsor-sunny.html.

    Wonderful cards and I do love the deep dark brown of the cake on the platter.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, mive sva očitno na isti valovni dolžini - ravno premetavam digi male čarovničke in ga odevam v oranžno :P. Čudovita objava in res si lepo pocartala tvoje ženskice vse naokoli :). Objemček na daljavo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si tudi čarovniško razpoložena, da ti je uspelo pričarati toliko čudovitih voščilnic! Ena lepša od druge!

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo Majda, kako lepa darilca si pripravila :-)) Verjamem, da ste se imele zelo lepo!
    Vse voščilnica so čudovite in vsaka ima svojo zgodbo ... Krasno si jih izdelala!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami na izzivu MTCC ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, draga Majda tole je pa prava paša za oči. Si bila pa prav čarovniško razpoložena. Čarala si in pričarala pravljične izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful projects indeed! Thanks for joining in our March Challenge - Slimline Cards at Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  8. Po mojem imaš ti čarobno paličico da ti vse tole uspe. Prav občudujem te, kako znaš pripraviti presenečenja in osrečevati z njimi. Čudovito si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  9. WOW! What fabulous projects! So much creativity!!! Thanks so much for joining in the fun at our Make The Card Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    MAKE THE CARD CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim, da imaš ti ustvarjalno čarovniško paličico. Neverjetna si, vsaka tako lepa in tvojih barv. In srečna, da gledam tvojo magijo vsak dan, res lepo in pomirjajoče. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Love this project. Beautiful. Thanks for sharing with us at Make the Card Challenge.
    Hope to see you again next challenge.
    Hugs,
    Mifta.
    Owner ~ MS Kraft Store
    DT ~ Scrapping4funChallenges
    DT ~ Through The Craft Room Door
    DT ~ Make the Cards Challenge

    OdgovoriIzbriši
  12. What for a wonderful card you make.

    Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.
    Hugs and good luck
    Ute Berger
    DT bastel-traum challenge

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar