Vsega po malem za nevsakdanji Vsakdan

Vsakdan je lahko pisan
kot pisan pajčolan.
Včasih je vesel in nasmejan
in se obleče kot Pust
in je ves bleščeč, razgret in srečen
od oči do ust.

Včasih je žalosten.
Takrat je ves vijoličast v obraz.
Ves dan samo po kotih poseda
in ga nenehno trese mraz.
Največkrat ni niti žalosten niti vesel.
Takrat je ves podoben sam sebi
in si, kot za špas,
nadene svoj vsakdanji obraz.
Vsak dan je lahko tudi bolan.
Takrat se ves skesan ovije v siv pajčolan
in v hipu postane čisto navaden
vsakdanji Vsakdan.
(Bina Štampe Žmavc/Vsakdan)

V zadnjem času mi uspevajo predvsem objave, ki vsebujejo vsega po malem. Raje kot namenjati čas oblikovanju objav namreč preživljam čas v ustvarjalnem kotičku. 


Prva moška vsebuje pošto na "100" načinov. 
Najbrž si predstavljate, kje je slavljenec v službi :-)
Drobce, kot so tenis in morje pa sem dodala kot delčke znamk.


Naslednja je dvoje v enem - voščilnica in hkrati povabilo na kavo.


Nadaljujem z vabili, v katerih sta združena dva slavljenca. Moja najmlajša medvedka sta namreč praznovala skupaj, njuni številki sem ujela v sneženo kroglo. 


Za konec pa čokoladnica za navdušeno kozmetičarko. Zelo sem uživala v dodajanju vseh kozmetičnih pripomočkov in različnih  stekleničk, za katere sem ustvarila poličke.


Njena najljubša barva je roza (z dotikom moje najljubše rjave).



Čim več pisano obarvanih, bleščečih, nasmejanih in srečnih Vsakdanov ti želim,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem naslednje Tinine izdelke:





 








Komentarji

  1. Krasni pajčolan, ja. Čudovita pisma in tako lepa vabila v dvoje. Pa ti kozmetični dodatki...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar