Tagi na voščilnici - tematski izziv na 52 CCT

Sivi zajček – domišljavček
si je uhlje poravnal:
"Če naravnost grem za uhlji,
bom prišel do zeljnih glav…"

Topel veter – nagajivček
mu je uhlje zameštral –
jojmene, še danes zajček
ni prišel do zeljnih glav!
(Neža Maurer/ Domišljavček)

Zajček domišljavček do zeljnih glav ni prišel zaradi vetra in tudi zaradi snega,ki je prekril zeljne glave. 
Med iskanjem glav pa je ugotovil, kako zelo zabaven je sneg in kepanje.


Voščilnico sem izdelala za nov izziv na blogu 52 Christmas Card Throwdown
ki se tokrat imenuje Tagi na voščilnici.



Na zgornji tagec sem odtisnila zajčka in voščila s svojega novega kompleta ilustracij Anite Jeram. 

Pri izdelavi sem uporabila šablone iz Tininega kompleta Amerkanka, tagce pa sem obogatila s Strukturno pasto ter Nuvo Embellishment Moussom.




Voščilo sem odtisnila tudi na spodnji tagec. 

Zdaj pa se vračam k našem prejšnjemu barvnemu izzivu: roza, vijolično, modrem. Zapisala sem namreč, da se bom te barvne kombinacije izogibala a sem po barvah posegla že čez dva dni in izdelala preproste voščilnice s tagci. Zato se Lucindi, ki je pripravila današnji in prejšnji izziv, zahvaljujem za izziv. 
Dobro je, kadar nas kdo potegne iz naše cone udobja, kajne ;)




Sonček pošiljam z mojega grička,
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem njene naslednje izdelke: 









Komentarji

  1. Ooo, kako krasna ideja, da si voščilo skrila za premičen tagec! da o barvni kombinaciji sploh ne govorim! krasna slimline!

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet si naredila en dovršen izdelek, ki inspirira k sodelovanju. Super uporaben izziv ste naredile.

    OdgovoriIzbriši
  3. I'm glad to have pushed you from your comfort zone! It has worked, these cards are great. I love the simple colours of the first, and that image is delightful, then the multiple layers make it so interesting. The coloured ones are so cheerful - I love the waving polar bear!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super ideja s skrivnim sporočilom, zajček je pa tako srčkan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja ideja s kraft voščilnico mi je nadvse všeč, spet ste pripravile super izziv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita kraft tag voščilnica. Lep sončen pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. oh que c'est charmant Majda! je suis admirative! biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar