Trije psički na kavi

 

Moj pes ima svetlomodre oči,
kot je nebo v visokem poletju.
Po telesu je bel s črnimi lisami,
kot črn trn v cvetju.
Močan je za tri.
Moj pes govori z očmi in z repom.
(Z njim zna tudi pobožati.)
Rad se igra z menoj.
Varuje me drugih psov.
Uboga me.
A kadar ve, da ima on prav,
vztraja pri svojem sklepu.
Če mu kdaj ne verjamem,
dvigne taco in priseže:
»Pri pasjem repu!«


Naš kosmatinec je čisto drugačen - na prvi pogled, a govoriti z repom in očmi zna prav imenitno! Tako lepo nam je v njegovi družbi, zaradi njega je vsak izmed nas veliko boljši, kot bi bili, če nas ne bi vzel za svoje.
Zato mi je bilo v veliko veselje dodati kar tri kužke na rojstnodnevno voščilnico. Njej, ljubiteljici kužkov ter hkrati zanjo, ki jo bo podarila - njena družina je pred dnevi dobila novo družinsko članico, psičko Loni. Danes sva se spoznali.
Od toliko pasjega navdiha se je voščilnica kar sama sestavila :)


V upanju na čimprejšnje druženje je na voščilnici namig na skupno kavico ob praznično okrašeni mizici. Za sladice je poskrbljeno, pasja družba pa svečano urejena, kot se za praznovanje spodobi. 



Čipko sem dodala za povezanost. 

Slavljenki želim čudovito praznovanje, 
tebi pa srčno preživet dan,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Skodelica, Sreča, cvetje na kuverti




Komentarji

  1. Čudovita je, krasnih tvojih barv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja pasja druščina je svetovna in takoo lepo "uštimana". Upam, da se ti želje po kofetkanju v dobri družbi uresničijo - smo vsi za ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako lepo si sestavila voščilnico! Lepa in čisto tvoja je. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je krasna, lonček na pike pa kar kliče družbo na kavico:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ja, v živo na kavici.......Super so tvoji kužki in voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar