Svet je velik, svet je lep ...


Mi je kakšno zrno sreče
padlo v čevelj ali žep?
Kamorkoli se obrnem -
svet je velik, svet je lep.
(Anja Štefan)

Vsaka voščilnica, nastala za starostnike v domovih je eno zrno sreče ...
Danes sem porabila vse osnove v tehniki herringbone in nastalih 17 voščilnic skrbno pospravila v paketek za akcijo USTAVI SE!


Kaj sem danes ustvarila iz osnov?
Iz osnov sem izrezala praznične okraske ...


... na osnove sem dodajala božične aranžmaje iz borovih vejic in storžkov ...



Ponovno sem podoživljala božič in besedo vesel malce spremenila (5. naloga MŠPU).



Poigrala pa sem se tudi s skicami.
Skico z bloga Atlantic Hearts Sketch ...


sem poustvarila takole ...


Se mi smeji: kar nekaj svojih papirčkov sem uporabila in vsaj malce ublažila impulz hrčkanja ;-)


Za zaključek sem v vse voščilnice zapisala praznična voščila v imenu naše družinice.
Zrno na zrno pogača ... 

Ampak ne, nisem še končala ...
po skici z bloga Sketch Saturday ...



je nastala še voščilnica za strastnega plezalca.



Praznujejo namreč 5. obletnico in želijo, da ustvarjamo po starejši skici.



Jutri pa bo znova nastalo kaj drugačnega ...
Kdo ve kaj?
Svet je namreč res velik in lep!

Majda



Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para -  kvadrat in pravokotnik s šivi, kreativni krogi, Božično zelenje 2, Vse najboljše, Blagoslovljen/vesel božič
Mala šola prazničnega ustvarjanja - 5. in 2. naloga (tretjič)
Double D - Pine trees
Sketch Saturday - sketch 629
Mavelu - razstava november


Komentarji

  1. Majda, tako zelo so mi lepe....mi je izjemno všeč, kako si ozadja uporabila tudi za izreze. Res so krasne...

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, očitno te bo potrebno posnemati in zavihati rokave. Čudovite praznične voščilnice si naredila za dober namen 😎. Tvoji ostanki papirčkov pa so se tudi pridno pomanjšali... Pokukaj k meni, se malo sladkamo 😍

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW! These are all just fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pine Trees/Pine Cones’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  4. A je sploh še kaj za dodat....saj si čist eksplodirala!!!!....Čudovita zbirka......A jutri pa spet???? Uh....pa jaz mislim, da nekaj delam????

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito..vse, posebej navdušena nad uporabo vse papirčkov hihih

    OdgovoriIzbriši
  6. These are fabulous cards! Love your technique, and the card using the sketch at Atlantic Hearts is creative and has stunning dimension. Thank you for sharing with us this week!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, what a great assortment of cards and using scraps for beautiful quilted backgrounds. We are partnering with AHSC and would love you to share your cards with stitching at Double Trouble "Stitch It Up". Our link in on the AHSC. Hope to see you there.

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet nekaj čisto tvojega. Res si eksplodirala v svojem ustvarjanju. zelo lepo kako si dobrodelna. Daješ lep zgled, ki bi mu bilo vredno slediti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, koliko krasnih voščilnic na kupu. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Absolutely gorgeous!!!! Thank you for playing alone with the Atlantic Hearts Sketch Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse, vse , prav vse so čudovite ! Najbolj pa očara tvoje dobrodelno srce, ki vedno prispeva v žep ali čevelj zrno sreče... Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh wow this is beautiful – your designs are gorgeous. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar