Skodelica zvrhana srčnosti


Srce je, da vse, kar živi,
ima svoje središče,
iz srca roža cveti
in ljubezen ima v njem središče.

Srce je zato,
da v njem je doma duša
in se čisto narahlo smehlja,
ko bitje srca posluša.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj je srce)

V Tininih skodelicah sem postregla že marsikaj, danes pa je čas, 
da v njih postrežem ... srčnost.
Skrbno sem izbrala komu,
da se bo ob predaji moja duša čisto narahlo smejala ...

In ko bi jo videli, kako se je smejala iz svojega središča med načrtovanjem, ustvarjanjem ... neprecenljivo res!
Tudi zato, ker sem naredila kljukici še pri dveh domačih nalogah (ostane mi samo še izdelava severnega sija).

Veš, pri katerih?



Besedico objem sem prerezala in namesto črke J dodala sladkorno palčko - prvič ...


... in drugič, tretjič in četrtič pa sem nadomestila črko s ...



... s srčkom.



Vse skodelice so se na ogled postavile pred leseno ograjo, kot je predlagala Tina v objavi Praznično srce na lesenih deskah. V eno izmed ograj  sem izrezala luknjo v obliki ... srca.



Skodelico sem dodala tudi na tag, na njem pa
srce izdelala iz dveh sladkornih palčk, saj je tagec namenjen njima, ki sta zame najlepša oblika dvojine.
Tako zelo držim pesti, da bomo prav posebno kavico - V60 kmalu spili skupaj : )
Celo skodelice, v barvah, kot jo vidiš na tagcu,  sem že naročila za to posebno srečanje, a jih še ne morem deliti, ker se še medijo v peči umetnice Daša's Pottery.



In še zadnja, ki potrpežljivo čaka na voščilo ...
Nisem se še odločila, kaj bom dodala nanjo? Ker pričakovanje ponovnega ustvarjanja tako zelo mojo dušo radosti.


Tako, objava spisana, zdaj pa imam čas, da se jim prepustim -  tistim, z rdečim pridihom ...




in tistim z modrim.


In ko bom v prihodnje, upam, da kmalu, odšla s prijateljico v najino priljubljeno kavarnico, bom tako, za vsak slučaj, preverila, če tudi tam v skodelicah strežejo ... srčnost ?!

Obilo srčnosti ti želim v prihajajočim tednu, naj te objame in zajame ... od glave do peta,

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para -  Božično zelenje 2, Skodelica, Velik objem, srce, Objem, božič, mini voščilo Srečno 
Celotna pomladna kolekcija je lahko tvoja - Božično zelenje 2, Skodelica, Velik objem, 
Mala šola prazničnega ustvarjanja -  5. in 10. naloga 
Double D - Pine trees


Komentarji

  1. Juuuj kako so lepe! Srce res paše v šalčko, še bolj pa, da ga je toliko zunaj, da se kar širi naokrog...
    Imaš že polno škatlo?:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majda, ti vsekakor postrežeš s srčnostjo, četudi je nebi stregli v tvoji kavarni ;). Res si se svojevrstno poigrala s srčki, skodelicami in objemi - naloga opravljena z 10+ :). Vsaka voščilnica je razred zase in tako tovja!

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW! These are all just FABULOUS and absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pine Trees/Pine Cones’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljuba Majda,vse tvoje objave so vedno polne srčnosti in prijaznosti. Kako zelo sem navdušena nad tvojim poigravanjem s srci na tisoč in en način.Z veseljem obiščem tvoj blog, preberem zapise in pogledam edinstvene kreacije v čisto tvojem slogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, kakšna čarobnost veje iz tvojih srčnih skodelic...izjemno lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  6. I am besotted with all of these! Well done!"!
    So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create.
    Please come back again!
    The best of luck with your entry.
    Stay safe and well.
    Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepo obiskati tvoj blog, pridem po dolgem času, pa me pričaka ena sama srčnost. Naravnost fantastične so tvoje skodelice in da ne govorim o ozadju. Navdušena sem, resnično!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar