Skica kot nalašč za domačo hiško



Prvo kljuko sem pobožal.
"Dober dan!" voščila je.
Drugo kljuko sem pobožal.
Vprašala je radovedno:
"Mar iščeš si prijatelje?"
Tretjo kljuko sem pobožal
pa se priklonila je,
hitro mi odprla vrata
- najbrž rada me ima -
zablestela je in rekla:
"Tukaj si doma!"
(Neža Maurer/Kljuka)

Osrednji simbol današnje praznične voščilnice je hiška, 
v njej pa veliko kljuk.
Kljuka, ki vošči dober dan, kljuka, ki se te razveseli - prijatelja,
kljuka, ki ti pove, da je tukaj tvoj dom.
In hiška je najbolj vesela, če so za praznike doma VSI : )


Moja praznična voščilnica s hiško v stekleni krogli je nastala
 po skici na blogu Christmas Card Throwdown.


Ker pa so prazniki še daleč, 
sama danes, po enem letu, božam kljuke, ki me sprašujejo, 
če sem prišla po odklop v družbi družine in prijateljev?
Moj odgovor je: DA!
In dodajam ... na obujanje srčnih spominov ter zbiranje novih, 
po igro s sončnimi žarki in valovi,
na koncert s škržati,
na ponovno srečanje z mojo oljko,
na tek čez drn in strn
in še in še.

Tudi ustvarjalne igračke so z mano - 
barvice in štampiljke.

Vsega po malem si bom privoščila in malce tudi pojokala, 
ker bo moj odklop ... 
čisto preblizu v zameno z načrtovanim daleč, daleč ...

Ti pošiljam morski pozdrav, 
Majda


Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kvadrat s šivi

Komentarji

  1. Such a sweet image and elegant card!

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda: Hello, team-mate! I like the rustic look of your background paper and then having that little shaker snow globe! When I saw the sketch with the large circle shape I had wondered whether someone on the team would do a snow globe! Glad you did. It's the perfect accent for your holiday card!

    OdgovoriIzbriši
  3. ce qu'elle est mignonne cette carte Majda, quel amour de boule a neige, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep CAS po skici si naredila. Uživaj kjer koli že si :)!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar