Od višine se zvrti


Danes pa moja uvodna pesem poleg besed prinaša tudi glasbo ...
 Od višine se zvrti - poznaš Kreslinovo pesem?


Vrtela sem si jo med izdelavo voščilnice zanj, 
ki tako rad opazuje svet z višine.
Naj bo varen vsak njegov korak še in še ...


Tokrat sem ponovno uporabila svoj pisalni stroj,
predolgo je sameval ...


Za spodnje besedilo pa sem dobila navdih v knjigi Jej, moli, ljubi : ) 



In za kaj si boš danes vzela čas ti?

Majda

Rojstnodnevnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - romantični pravokotnik, krog s šivi, plastična šablona sneg
The Male Room - Landscapes





Komentarji

  1. Upam, da se njemu ne bo zvrtelo od višine.....od navdušenja nad voščilnico pa sigurno....lep dan tudi tebi....

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično zgleda napis natipkan s pisalnim strojem. Voščilnica pa je čudovita. Krasno gorsko panoramo si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo, domiselno in prebrisano...zdaj pa se mi zdi, da potrebujem pisalni strj....

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! This card is really striking! I love the colors and the rough feel to it! And the image is just divine. I want to go there. :-D Thank you for joining our "Landscape" challenge at The Male Room.

    x Lise Mariann, DT

    PS: We would love it if you added our challenge badge to the blog post.

    OdgovoriIzbriši
  5. OH! Majda this is wonderful, I love the sleep etc sentiment and the colours, great design too. Thank you so much for joining us in our Landscapes challenge at The Male Room this week. Looking forward to seeing you again in our next challenge.
    Faith DT The Male Room

    Faith Daffodil Cards

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, všečkam uporabo pislanega stroja, ki da posebno noto voščičnici. Zanimivo si skombinirala celoto - nastala je tako šik/moderna moška voščilnica :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična voščilnica Majda. Pesem od višine se zvrti mene vrne v tiste mlade mlade dni ko se mi je še večkrat zvrtelo od različnih stvari..
    Hvala ti, da si se nam pridružila pri The Male Room. Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo Majda, kako čudovita je tvoja pokrajina :-)) Krasno si se znašla in naredila čudovito tematsko voščilnico. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room.
    Uživaj v današnji nedelji!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar