Izziv z dodatki na blogu 52 CCT


Miška vzela je s poličke
zadnjo vrečico pšeničke.
Mišek vzel je izpod strehe
med, rozine in orehe.
Sta potolkla, pomešala -
glej, potička je nastala!
"Res lepo", je rekla miška.
"Spet diši nam cela hiška."
(Anja Štefan)

Božični prazniki so mi najljubši tudi zaradi ... dišav!
Ko diši po piškotih, potički, svečkah in ... praznikih.
V duhu prazničnih dišav so nastale voščilnice z medenjaki.



Piškotke obožujem - takšne majhne, slastne; 
a z medenjaki, priznam, se nikoli nisem spoprijateljila.
Zato jih toliko raje ... ustvarjam iz papirja ; )

Medeno deklico sem ustvarila za nov izziv na blogu
Christmas Card Throwdown
ki se imenuje "skupek dodatkov".
Na voščilnici je potrebno uporabiti vsaj tri enake dodatke.


Sama sem uporabila 3 trakce iz blaga, tri sponke in tri sekvine.

K izzivu vabim tudi tebe - izberi po tri dodatke 
in ustvari praznično voščilnico, 
ki bo nekomu polepšala praznične dni ob zaključku leta 2020.

Sama že vem, h komu bo odpotovala moja : )
Tebi pa že danes, ta hip, 
pošiljam velik, po piškotih dišeč pozdrav,
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - okrašeni pravokotnik, pentlja iz kompleta igrajmo se s punčkami 


Komentarji

  1. Joooj kako je srčkana, sploh uporaba trakcov me je navdušila, jih pridno kopičim za ne vem kdaj:)! Meni medenjaki tudi niso bili dobri, dokler nisem poskusila taščinih, pa tudi ena bivša soseda je naredila takšne, ki so kar sami skakali v usta 😊. Lepo soboto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, hi Klara - potem je tudi zame še upanje. Komaj čakam na takšne, ki bodo kar sami skakali v usta :-))))
      Hvala za jutranji smeh, Majda

      Izbriši
  2. J'aime beaucoup les cartes pain d'épice Majda, même si je les mange très peu, je les préfère aussi en papier, très mignonne carte , biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Prikupni medenjaki, lepo si ga postavila. Celotna voščilnica je TOP. Brez pravih piškotov, tudi pri meni ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne kombinacije dodatkov, medenjake pa obožujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. This card looks good enough to eat!

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda: Do you have pumpkin pie filling where you live? Try some crumbled gingerbread cookies on top of a piece of pumpkin pie! Yum!! Or another good one is eating gingerbread cookies with butterscotch pudding!! Yummy! Charming Christmas card! I love your accents and the focal paper cookie! Fabulous!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav prikupna je tale tovja ga.Medenjakova :). Meni kuipljeni mednejaki tudi ne gredo, domači so pa druga pesem- ampak ni vsak recept dober :P.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar