Embosiranje - nov izziv na 52 CCT


Živi danes!
Smej se danes!
Danes bodi srečen!
(Phil Bosmans)

Smeh ... sreča ... veselje ...
Vse to sem ujela v današnjo praznično voščilnico.




Oblikovala sem jo za nov izziv na blogu 
ki se imenuje embosiranje.




Za voščilnico sem uporabila dvakratno suho embosiranje - enkrat v čisti izvedbi, drugič pa sem leseni vtis obarvala z Distress Oxidi.
Osrednji motiv srnjaka pa ...  
se nahaja v mojem ustvarjalnem kotičku šele dva dni :-)
Trudila sem se, da ga čim lepše pospremim v svet!

Pravljice? Pravljično število tri sem vpletla v zlato barvo.

 Komaj čakam, da vidim, kaj boš ustvarila ti!?

Prijazen pozdravček ti pošiljam na daljavo,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesele praznike, pentlja, pravokotnika s šivi

Komentarji

  1. Seveda je lepa,vn tvojih barvah, ki jih, če to ni v tebi, težko uporabiš in narediš tako prikupne. Vendar pa me je pri vsem tem pritegnil tudi tvoj opis, vedno znaš razložiti, zakaj kakšno stvar narediš in kaj naj bi simboliziralo. Pošiljam ti lep pozdrav, zaenkrat še iz moje hiške, ki jo bom kmalu zapustila. S seboj pa bom odnesla vse spomine, tudi tiste, ki vključujejo naše druženje v njej. Lep pozdrav in objem, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda: Hello, team-mate! Your embossed theme card is stunning! What a work of art it is! Beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jolie carte Majda, ce thème animalier et nature et super sympa. Magnifiques couleurs chaleureuses, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a wonderful card! Beautiful mix of embossing and die cutting! Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar