Voščilnice s triplastno plastično šablono potonik

Sonce je veliko
kot vzhajan kos kruha.
Pomladni dan ga peče
in hleb je vedno bolj zlat.

To bodo jedle trave,
jedli bodo žužki
in ptice,
jedle bodo veverice.
Jedli ga bodo otroci!
Lomili si bodo velike kose,
grizli z belimi zobmi
in bodo vedno bolj žareli
v obraz in oči.
(Neža Maurer/Sonce)

Eno samo sonce vse naokrog ... 
Radovedno je opazovalo, kako pri meni znova in znova 
nastajajo dišeče potonike ...
Bila sem namreč v Tinini šoli na daljavo 
in za domačo nalogo sem preizkušala njene napotke.

Prva, narejena z obotavljajočimi se koraki, 
je bila že v naprej namenjena za slovo ...


Naslednja za vedrejšo priložnost, polno smeha in glasbe.
Na njej so se potonike čisto drugače razcvetele, ker v drugo gre vse bolje.

Dodala jo bom v Craft-alnico, čeprav je na njej le ena nota. Če ne ustreza, se naj prosim odstrani. 

Tretja, v meni ljubih barvah, kjer sem listke odtisnila čisto na rahlo ...
Manjkajoči del sem zamenjala z izrezom prejšnje 
ter ga prekrila s paus papirjem.


Za zadnjo pa sem uporabila izrez prejšnje in mu dodala objem. 
Dodan del sem podložila s 3D blazinicami.



Vaja dela mojstra,  če mojster dela vajo -
pred mano je še dolga pot :-)
Ko osvojim rožice, pridejo na vrsto postavitve :-)

Sončka pošiljam tudi tebi,
naj zažari tvoje oko.

Majda
Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Potonike, Kreativni ovali, Okrašeni pravokotniki, Zate v ovalu, štampiljke Prisrčne štampiljke
Craft-alnica - note

Komentarji

  1. Čudovita voščilnica. Všeč so mi vse izvedbe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem prav vesela, da smo vse tako pridne tudi v tej šoli na daljavo, ko vsi ostajamo doma in vsi na veliko ustvarjamo.
    Serija potonik v tvojih barvah je zelo zanimiva in seveda tvoja, pa še resnično si se potrudila, da ti ni šel v nič noben izrezan košček:). Tudi žalna je posebna in lepa. Je fino, če se kdaj odmaknemo od klišejev. Lep pozdrav in velik objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. res krasne izvedbe v tvojih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majda, meni so že te mojstrsko izdelane! Všeč mi je, da je cvetje malo zabrisano in tako mehka podlaga za tisto, kar je izpostavljeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so! Sožalnica s svojimi toplimi barvami kar "poboža" dušo. Bodi dobro!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti pa res obvladaš šolo na daljavo. :-) Pridno si poslušala pri Tini in nastale so same lepotičke. Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. So pretty Madja! I love the background you have created for your lovely flowes! Thanks so much for joining us at HLS Watercolour Challenge! Stay safe! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovota serija! Hvala, ker z noto sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako tvoje voščilnice. ♥ Sonce in ta tvoja zemeljsko rjava kot narava. Pa še v šolo si uspela k Tini. Tako kot si srčna učiteljica, si tudi srčna učenka. :) Prva v slovo mi je tako lepa. In tisti odtenki rjave so ravno pravi za pozdrav v slovo. Druga je tako bolj vesela in topla kot melodija, ki pravi to voščilo je zate. Všeč mi je, kako si uporabila noto v napisu. :) Tudi v modrih odtenkih sta lepi. Tista z objemom mi je še posebej pri srcu, ker jih res pogrešam. ♥ Pošiljam ga tudi k tebi. Eden gre tudi k tebi in vse lepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so vse po vrsti ...
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Majda zlata...kako čudovta je tvoja objava in prav vse izvedbe so tako zelo lepe in tako zelo tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovite so prav vse po vrsti. Navdušuje me mehkoba zabrisanega cvetja. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar