Velikonočno pomladni izziv na blogu Scrapping4fun


Hvaležnost je ritem letnih časov.
Vse kar prinese letni čas drugemu letnemu času,
je hvaležnost,
ki obdarja s pomladjo zimo,
z zorenjem pomlad,
z obiljem poletje,
in s počitkom jesen,
(neznan avtor)




Zahvalnico z objemom 
sem izdelala za izziv na blogu Scrapping4fun.


164. izziv je 
VELIKA NOČ/POMLAD.



Naš tokratni sponzor je 
The Paper Shelter 




Sama sem uporabila njihov digi 
Lovely Umbrella.


Digi je bil sestavljen iz več delov - pobarvano ozadje, 
pobarvan in črno bel digi, ki ga lahko pobarvaš sam.
Uporabila sem oba že pobarvana dela.
Najprej sem iz ozadja izrezala krog
in nato s pomočjo Tininega okrašenega kroga ter kroga s šivi 
izrezala vedno manjše kroge.
Zadnjo, belo osnovo sem embossirala s srajčko, ki ima vzorec metuljev.



Ozadje sem natisnila trikrat. Iz prvega ozadja sem izrezala le krog, iz drugih dveh pa sem izrezala posamezne elemente, ki sem jih želela poudarili.

POGLED NA PRVOTNI NATIS DIGIJA ...

Dodatki za 3D učinek:
dvojni nanos posameznih elementov, 
poleg prvotnega še 6 metuljev (za pravljično število), 
venček, dodano cvetje. 
Dodala pa sem še besedo objem, pentljico iz Tininega kompleta Igrajmo se s punčkami in velikoooooo bleščic (ki so se skrile med fotografiranjem).



En, dva, tri bodo prazniki tu.
Sama sem eno kljukico v pripravi nanje že naredila.
Odgovor na vprašanje: katero, se nahaja TU.
Prijazne in umirjene priprave na praznike ti želim, 
Majda.




Zahvalnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kreativni krogi, krogi s šivi, metulji, objem
Ko me inspirira - Hvaležnost

Komentarji

  1. Digitalni motivi Paper shelter so tudi meni zelo ljubi in prisrčni. Kako natančno si nacentrirala kroge, da se lepo ujemajo. Krasna večplastna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so cute. :) Love the layering and the cute butterflies.
    Hugs, Hanna

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi obožujem njihove digije ravno zaradi teh fantastičnih kompletov. In ti si tole super naredila, krasen dizajn.
    Lepe praznike tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, navdušena sem! Krogi res super izpadejo! A si slučajno poskusila kuhati pirhe samo v kavi? A se kaj pozna barva? So potem jajca za odrasle, s kofeinom:))?

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičen efekt si odsegla z večplastnotjo - všečkam na polno :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar