Čokoladnica s posebnim predpasnikom


Tisti, ki v življenje drugih prinašajo radost, 
prinašajo radost tudi v svoje življenje.
(James M. Barrie)



Eno samo veselje slavljenka, ki je prejela čokoladnico, širi naokrog.

Meni je prinesla veliko veselja s predpasnikom, ki ga je zašila zame. 
Postal je moj nepogrešljiv sopotnik v šoli in med ustvarjanjem. 


Zaradi njega sem takoj vedela, da bo predpasnik osrednji motiv čokoladnice. Nanj sem dodala rožice ter Gorjuss deklico, ki so tudi na mojem predpasniku.


Predpasnik sem izrezala iz dizajnerskega papirja z motivom jeansa, dodala okrasni trak, predpasnik pa se zaveže z vrvico. Ker tako rada šiva sem papirnate gumbke zašila.
Pravljičnih števil ni nikoli preveč - 3 srčki in  7 zvezdic.

Na čokoladnici sem prepletla vire njenega veselja.
Na prvi strani njena dva otroka, ki mamici prinašata rožici. V notranjosti pa torbico, ker poleg predpasnikov šiva tudi torbice, note, ker poučuje v glasbeni šoli, otroke, 
za katere organizira rojstne dni.



Tokrat ji tortico prinašajo oni - videla jo bo, ko iz osnove vzame čokoladnico ...


Čokoladnico  sem dodatno okrasila s šivanko in nitko ter gumbki za srečo.



Izdelava čokoladnice mi je bila resnično v veliko veselje.
Zdaj imava vsaka svoj predpasnik ;-)

Če bi ga imela tudi ti, vem, kje se ga dobi.
Majda


Voščilnico dodajam v: 
galerijo Najlepšega para - Vse najboljše 4, okrašeni pravokotniki, mini abeceda, gumbki, šivanka in nit, srčki, rožice
Craft-alnico - fussy cut

Komentarji

  1. To pa je dopolnjevanje v pravem smislu.....Jeans predpasnik...en in drug čudovit in zlata vreden...krasna izdelka sta....prenesi šivilji vse čestitke!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno si presenetila prijateljico in dopolnila vse detajle tvojega in njenega predpasnika.Res čudovito darilo.podrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je usklajevanje in pol. Super si se poigrala v kombinaciji predpasnika in ji pripravila sladko in doživeto presenečenje :).

    OdgovoriIzbriši
  4. FABulous project, love it.
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu, kako odštekan predpasnik, zato verjamem, da ga rada uporabljaš pri svojih mnogoterih projektih. Tako kot je ona tebe razveselila, si tudi ti njo s svojo bogato čokoladnico, polno zanimivih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii, kako lepa čokoladnica s predpasnikom in vsem, kar opisuje slavljenko! Tvoj predpasnik pa je kulski. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous card/chocolate bar holder-love the little denim apron and banners.
    Carol x

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratna ideja tole s predpasnikom in še v jeans varianti. Prav ljubko izpade vse skupaj. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful gift and so beautifully crafted! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita Čokoladnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar