Sreča je ...


... sreča je srečati prave ljudi, ki v tebi pustijo dobre sledi!
(Tone Pavček)

Današnja voščilnica je polna dobrih sledi ...
Pavčkovih - ne mine dan brez njegovih sledi,

Tininih, v obliki njenih novih srčnih izdelkov, Tinin je tudi osrednji papir pod okvirjem - njene pikice sem želela že dalj časa uporabiti in danes je ... 
njihov dan.
Prekrila sem jih s paus papirjem, tako, za skrivnostni pridih. Poudarila pa z rdečo, zeleno, modro in belo, ki se pojavljajo na embalaži, 
s katero Tina v svet pospremi svoje izdelke.

Vladkinih in Natašinih sledi, saj sta tako kot Tina, izdelali navdihujoči voščilnici.

Pikast ovojni papir za šopek me spominja na ... lonček na pike, še ena pravljično lepa sled, ki jo pušča Anja Štefan. 

Rojstnodnevnica pa je namenjena prijateljici, ki v meni pušča 
mehke, tople, božajoče sledi!
Zato sem ovojni papir za šopek od znotraj obložila s paus papirjem - za mehkobo. 
Vse najboljše draga moja!


IZZIV, KI GA JE BILO TREBA TAKOJ SPREJETI IN IZPELJATI :-)

Sedem zvončkov, devet dodanih belih pikic in pikapoka za srečo zanjo in zate, 
da ne pozabiš veseliti se svoje sreče spet in spet,
Majda


Rojstnodnevnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zvončki, Vse najboljše 4, Marjetice, Valoviti kvadrati s šivi, Romantični kvadrati
Ko me inspirira - S cvetjem okrašen okvir

Komentarji

  1. O, mislim da vem, katera je srečna prejemnica. Naj ji tako pikice kot pikapolonica prinesejo srečo in veselje. Krasno si združila vse inspiracije ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobra ideja, da si uporabila Tinin pikasti ovojni papir in tako lepo si združila vse te barve. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izziv te je takoj zagrabil :) Tinine papirje si tudi sama pridno shranjujem in jih občasno uporabim. Majda, svež pomladni šopek in barvita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. OOO kako fantastično izpadejo te barve na kupu. Jih nisem ravno vajena pri tebi, ampak si svetovno upodobila vse simbole. Zvončki bodo zagotovo polepšali dan slavljenki :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si zavila šopek in mu dodala pikapolonico za srečo. Super ideja z okvirjem, a ni luštno ko nas punci spet izzivata.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica je polna simbolike.Čudovita! Tudi sama uporabljam Tinin papir.Pozdravček Aleksandra


    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si porabila Tinin pikasti papir. Pri meni se zbira v eni posebni škatli. Sedaj vem, kako ga bom porabila. :-)) Čudovit šopek zvončkov si nabrala. Fantastično lepa in veselo pisana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Barve me spominjajo na Beneton barve, ali pa na Slovenijo. Zelo lepo poudarijo zvončke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prečudovita voščilnica, pospremljena s tvojimi toplimi besedami pa ima neprecenljivo vrednost. Sem prav radovedna, katera bo srečnica, ki jo bo dobila:). En velik objem in hvala ker si, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi tvoj šopek zvončkov bo osrečil eno dušico. Zelo lepo si naredila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Potihem sem upala in slutila, da bo ta nežnost ter božajoče besede prispela k meni - hvala ti iz vsega srca draga moja Majdica. Velik objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je, pa barvita. Za piko na i pa pikapoka.

    OdgovoriIzbriši
  13. Majda, čisto vsak detajl je popoln...od uporabe pikic, do pavs papirj. Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar