Nočno ustvarjanje


Luna pleza na drevo
tiše kakor mucek -
pa vseeno nanjo
jezno laja cucek.
(Neža Maurer/Noč)

Ko se stemni, ko vse naokoli že spi, se zame končno najde
čas za ustvarjanje.
Tu in tam me zmoti naš ... kosmatinec, ki ne zaspi, dokler ne zaspim sama, temveč mi dela družbo dolgo v noč ob mojih nogah ...
Ko ga zmoti kakšen zvok ali če  luna premočno sveti 
se tu in tam odpravi delat' red po svoje - z laježem.
Potem pa se vrne, glasno zavzdihne in drema naprej :)

Jaz pa ... v njegovi družbi tako rada ustvarjam zanje, 
ki v teh dneh praznujejo.

Ustvarjala sem kar dva kompleta - po dve voščilnici za isti osebi.
Najprej poročni.


Prva s pridihom sivke,
druga s pridihom nežne čipke.


Drugi komplet je bil namenjen slavljencu, ki praznuje okrogli rojstni dan.
Prva v obliki darilne kuverte z žepkom za everčke.


Prvič sem jo postavila pokončno.


Za strastnega pohodnika, kolesarja in fotografa.
Ker bodo everčki namenjeni nakupu novega fotoaparata na celotni kuverti prevladujejo fotoaparati takšni in drugačni.


Drugo mu je podarila oseba, ki ima, kot on, tako zelo rada gore.


Za sladek ustvarjalni zaključek pa ... čokoladnica,
naj beseda hvala pove vse!



Ob koncu pa namig, kaj v zadnjih dneh počnem ...


Zbiram brizgalke in stekleničke za živalice, ki so v Avstraliji ostale brez mamic ... za male koalice, kengurujčke, vombate ...
Ker se o alarmantnem stanju v Avstraliji veliko pogovarjamo tudi z otroci, 
sem dobila v dar prav posebno risbico, na kateri je koalica,
 ki skače z drevesa na drevo, da se bo rešila pred ognjem. 

Če je med vami kdo, ki bi rad pomagal po svoje, naj se mi javi, pošljem podatke, kako.

Objem, 
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Hvala iz srca, Najlepši trenutki, Voščila za vse priložnosti, Za posebno osebo,  okrašeni pravokotniki, pentlje, voščila na vrvici, mini ABC, srčki, rožice, številke ... 
Simply Create Too - monochromatic
613 Avenue - ag

Komentarji

  1. Prekrasne čestitke. Barvni izbor je tisto kar še posebej ˝sede˝kot pri nas rečemo. Kar pa se tiče živalic sem tudi jaz našla povezavo, kjer lahko ustvarjalci objavljamo za pomoč Avstraliji (https://do-allkreatives.blogspot.com/2020/01/australian-challenge.html).
    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ni čudno, da so tvoje stvaritve tako WAW, če pa imaš pomočnika pod mizo, ki suflira ideje :P. En alepš aod druge, ampak kupila si me pa s fotoaparati in to prikupno koalico na koncu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, pri tebi ima noč res svojo moč in tvoje ustvarjalne prste za pomoč :) Prečudovite voščilnice, čokoladnice in zahvalnice so nastale. Ena lepša od druge, vse pa tako tvoje in čudovite. Ampak če bi morala, me je voščilnica za fotografa z gorami in srčki najbolj očarala. Zahvalnice so pa meni osebno najlepša voščila, ki jih lahko dobimo, kar tako, ker lahko in ker izkazujemo svojo hvaležnost.♥ Ooh in ta koala, res tako čuteče je narisana. Tudi moje misli so tam spodaj, zato je nastala objava Srce za Avstralijo in Marjeta je tudi meni posredovala zgornjo povezavo, kako lahko tudi priskočimo na pomoč ustvarjalke. Objem tudi k tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito nočno ustvarjanje si nam pokazala. :-) Vse voščilnice si zelo lepo okrasila, namenu primerno. Všeč so mi "tvoje" barve. :-)Tako tople so...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti voščilnici in kuverte. Vsega na njih ravno prav. Tudi meni najbolj paše noč, čeprav je težko, ker nimam svojega brlogeca. In so potem stvari na in ob mizi. Pravi ustvarjalni kaos.

    OdgovoriIzbriši
  6. Adorable set, well done! So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create.
    Please come back again!
    The best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši
  7. All of your cards are lovely...the next more so than the previous. Thank you for sharing all of your creativity with Simply Create Too, challenge, no. 156, monochrome. I am praying for the awful firestorms in Australia and was very pleased to see my country participate. Unfortunately, we have lost a few fighters, but I know their families know their relatives were doing what they were suited for.
    Erica (SCT DT Member)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar